torstai 28. marraskuuta 2013

Jääveistoksia + pelastakaa mun elektroniikkalaitteeni

En saa mun HP:lla kirjoitettua postauksia. Tulee vaan uusia ikkunoita auki ja kun yritän alkaa kirjoittaa niin en pysty kirjoittamaan. Ja sitten tämän postauksen kuvat ovat iphonella otettua, koska mun kamera väläytti mulle tälläisen tiedon: kortti kirjoitussuojattu. 

MITÄ ON TAPAHTUNUT, AUTTAKAA?

No, mutta palataan kuitenki nyt keskiviikkon, joka meni muuten tosi vähillä unille, kun tiistai illal jouduttiin käymään kääntymässä Dentonin terveyskeskussa, mutta ei hätää oon hengissä. Kuitenkin keskiviikkona pomppasin pystyyn yhdeksältä neljän tunnin yöunilla ja pakattiin auto ja lähdettiin Grainwilleen (tai joku tollanen), jossa oli jäänäyttely. Näitä veistoksia on tehty monia monia kuukausia ja ihmisiä on lentänyt jopa Kiinasta asti rakentamaan näitä.

Perille saavuttua mentiin ekana syömään lounasta tosi kivan näköseen urheiluravintolaan, tosin ruoka ei ollut kovin "urheilullista".



Ennen näyttelyyn menoa katsottiin pieni pätkä tästä miten näitä on rakennettu ja saatiin tosi isot takit päälle, kun siellä oli 9F eli -12 C. Voin sanoa, että tuntui, kun siellä olis ollut -30. Oon liian tottunut lämpöön, kuolen varmaan, kun palaan Suomeen. Laitan alle niin ihania iphone laatuisia kuvia, jotka on nyt valitettavasti kelvattava paremman puuttuessa.

















Tänään olikin kiitospäivä, mutta yritän siitä väkertää erillisen postauksen vaikka huomenna. Ajattelin muuten, kun 50 lukiaa on täynnä niin tekisin viikon kestävän daily vlogin samaan tyyliin kui useat vloggaajat tekevät, mutta itse toisin ne vain blogin puolelle? Arttu Lindemanin vlogista sain itse asiassa tämän idean, vaikka näitä muuallakin youtubessa liikkuu.

MILTÄ KUULOSTAISI?

ps. mahdollisesti palaan hevosten pariin täälläkin ainakin pari kertaa kuukaudessa, kun saan enemmän tietoa niin paljastan teillekin enemmän, mutta voin sanoa, että kaipaan niiiiiiin paljon hevosen selkään, että oksat pois!!

3 kommenttia:

  1. kannattaa kokeilla jotai muuta muistikorttia. mulla meinaa joskus kamera ei suastunu toimimaan koska muistikortti oli menny rikki kun en ollut alustanut sitä aina sen jälkee ku olin se irrottanu kuvien siirron ajaksi.

    VastaaPoista
  2. kato siitä sun muistikortista et kun otat sen ulos niin siinä sivussa on pieni "vipu" ja sen vieressä lukee LOCK. siirrä se vipu pois siitä LOCK kohdasta ja kokeile uudestaan :)

    VastaaPoista
  3. Joo sain sen toimii jo, oli just noin ku anna sano

    VastaaPoista