lauantai 30. marraskuuta 2013

Mun perjantai

huip

Aamulla heräilin kymmenen aikoihin ja katspin instagrammin sekä aloin katsomaan huippusarjaa nimeltä heartland netflixistä. Viimeinen tuotantokausi menossa yhyy. Katselin kyseistä sarjaa johonkin puol kahteentoista saakka jolloin meillä oli lounas.


Lounaan jälkeen oli pakko alkaa siivoamaan huonetta, joka oli kuin kaatopaikan jäljiltä. ja kyllä mulla on edelleen tavaroita matkalaukussa, enhän mä täällä oo ollut kui 5-6 viikkoa... :D


Huonetta siivotessa meni tovi ja ehkä kahden aikaa aloin lyömään meikkejä naamaan ja vaihtamaan vaatteita


Puol kolmen aikaan mun hostäiti toi mut Dentonin ostoskeskukselle ja paikka oli aivan tupaten täynnä jengiä koska Black Friday (kiitospäivän jälkeinen päivä, jolloin kaikki on alennuksessa. Vuoden suurin shoppailupäivä)


Kotona jälleen viiden aikoihin ja löytyi vain pari juttua, jotka ostin aivan huippu halpana hintaan! Punaiset 5$, ruskea ja mustat yhteishintaan 30$, huivi 6$ ja hajuvesi 25$ (normihinta 65$!!!) 


Ruuan jälkeen, joka oli siinä kuuden aikaa lähdin lenkille koiran kanssa. Juoksin joku 3 mailia eli 4 kilsaa. Ei ollut paras idea juosta heti kun juuri olin sairaalassakin.. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis ;) No hengissä selvisin kumminkin, kun kävelin välillä aina pari sataa metriä



Lenkin jälkeen kello taiskin olla jo jotain kahdeksan ja menin kylpyyn ja samalla katsellin taas heartlandia ;D Kylvyssä olin sen tunni verran ja sitten meninkin katsomaan alakertaan muun poppoon kanssa starwarsia ja kymmenen ajoissa, kun kaikki meni nukkumaan niin mäkin siirryin omaan huoneeseen katsomaan heartlandia ja menin nukkumaan siinä kahdentoista aikaa


MITEN TEIDÄN PERJANTAI PÄIVÄ SUJUI?

4 kommenttia:

  1. nää sun postauksen on kyl niin huippuja !!! ps. macbook air is best XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijjaa kiitti, mun mielest laatu on mennyt alas ku lehmän häntä! Joo mä vihaan tota konetta, onneks on koulun XD

      Poista
  2. Minkä takia olit sairaalassa? :)

    VastaaPoista