maanantai 4. marraskuuta 2013

kuulumisia



Kuvat on niin sekalaisessa järjestyksessä, kun vaan voi olla, mutta blogger ei mun anna niitä siirtää ja yritän saada teille hiukan kuulumisia ulos.







Yllä olevat kuvat on lauantai illalta, kun olin haunted hay ride - juhlissa parin kaverin kanssa. Syötiin siellä ja lämmiteltiin ison kokon vieressä ennenkuin oli aika mennä heinäkärryn kyytiin ja lähteä kohti pimeää metsää. Alla on videota kyseisestä ajelusta. Video on aika pimeä, mutta yrittäkää jotain selvää saada.










Sitten palataankin perjantaihin eli mennään vähän väärässä järjestyksessä päivie kanssa, mutta ei anneta sen haitata. Perjantaina oli early release eli päästiin koulusta yhdeltä ja menin bussin kanssa mun host äidin äidin luokse, kun hänen piti olla töissä kolmeen saakka. Joskus neljän aikaa lähdettiin naapurikaupunkiin eli Dentoniin ja käytiin kirjakaupassa ja jäätelöllä. M&M jäätelö on vaan jotain niin hyvää <3 Ja sitten joskus puol seiskan aikaa mun host vanhemmat pudotti mut sushi ravintolalla, jossa Lacey odotti mua ja mentiin syömään sushia. Ennen en ainakaan omasta mielestäni ole sushia syönyt, mutta se ei ollut lainkaan niin pahaa, kun sen kuvittelin olevan. Ehkä jopa sushista tuli mun uusi lemppariruoka, yummy. Ainut ongelma oli noide hiton keppien käyttö! Ei niitä voi kukaan osata käyttää, herttinen sentää!




Sitten mennään vielä yksi päivä taaksepäin eli torstaihin jolloin oli Halloween. Halloween on täällä kolmanneksi suurin juhla ja myöskin mun ikäiset kiertää karkki vai kepponen kierroksella. Me kierrettiin tää meidän lähi naapurusto vain kun ei noin pienten lasten kanssa jaksa hullukaan kävellä pitkään pimeässä, kun ne juoksentelee pisin pitkin. Mun saalis muodostui aika isoksi ja riittää karkkia varmaan hetkeksi!




Nyt mennään sitten taas takaisin oikeaan aikaan eli sunnuntaihin jolloin oltiin  jonkun synttäreillä. En millään saa päähän, että kenen ne oli, muutakun, että sankarin nimi oli Aaron :D Kaikki oli jälleen niin isoa, että! Ja päivällä mentiin kaupassa käymään sekä syötiin ulkona Panera nimisessä ravintolassa. Aina yhtä hyvää ruokaa <3 ps. alla olevassa kuvassa uusi farkkuliivi, jonka tarjoushaukka löysi ja hintaa jäi vain 9 dollaria!!











Huh, kun tuli taas paljon kuvia ja asiaa. Pointsil sille, joka jaksoi lukea ja katsoa kaikki.

MILTÄ KUULOSTAISI FAKTAPOSTAUS MINUSTA TAI MYDAY?

2 kommenttia:

  1. Näytti ihan superviikonlopulta. Aika amerikkalaista ;-). Tuo farkkuliivi oli tosi kiva, oletko muuten ostellut sieltä paljon vaatteita? Mua ainakin kiinnostaisi postaus myday.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkä yhteensä kuusi vaatekappaletta olen Texasissa olon aikana ostanut :D

      Poista