sunnuntai 1. joulukuuta 2013

Kiitospäivä

Tämän päivän kuvat tulevat vielä puhelinlaadulla, kun ei tää blodi ollut sillon vielä tajunnut, että miten korjata tää ongelma mun kameran kanssa tai oikeastaan kameran muistikortin kanssa, mutta nyt kaikki on jo hyvin ja kamera toimii jälleen ja saan kuvia taas jee!




Mentiin mun hostäidin siskon luokse syömään ja viettämään kiitospäivää. Lähdettiin liikkeelle joskus kymmenen aikaa, jotta oltaisiin jo lounaan aikaa paikan päällä syömässä kiitosateriaa.


JÄLKKÄRI, NAM. Porkkanaa ja vaahtokarkkeja, tosin tää meni vielä uuniin tästä pariksi kymmeneks minuutiksi!





Lounana jälkeen pelailtiin vielä kaiken näköisiä pelejä kuten vierittää keksi silmältä suuhun ilman, että koskee käsillä, vieritä m&m karkki teipin päälle pöytää kääntämällä (kts. ylläoleva kuva), rakenna korkea linna oreo kekseistä ja monia muita pelejä. ps. mä olin toka koko kisassa ;)




Musta jotenkin tuntuu, että tekstin laatu on huonontunut ja mun postausta tahti on hidastunut. Teksi tuleekin jotenkin tönkkömäisesti.

OOTTEKO ASIASTA SAMAA MIELTÄ? MITEN TÄTÄ BLOGIA VOISI KEHITTÄÄ?

PS. MITÄ PIDÄTTE UUDESTA VÄLIAIKAIS ULKOASUSTA?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti