lauantai 21. joulukuuta 2013

Countrygirl


Mulla oli perjaina siis joku meidän kirkon "sleepover", ja tämähän oli siis mun eka kerta kirkossa täällä ollessani ja kaikkien puheiden perusteella odotin, että ilta sekä yö tulisi olemaan tosi hauska, mutta toisin kävi, pakko myöntää. Olin aika pettynyt ja olin asettanut varmaan mun odotukset vähän turhan korkeelle, niinkuin aika useinkin laitan aina odotukset liian korkealle.. Siellä oli siis lähinnä nuorempaa porukkaa vaikka mulle sanottiin, että siellä on myös lukiolaisia, mutta meitä oli siellä tasan kolme jos mut lasketaan mukaan, kaksi junioria ja yksi freshman. Kaikki nuoremmat pelasivat omia pelejään ja itse oikeastaan pelasin melkein koko illan Guitar Herota, jossa olin ihan surkea, mutta ehkä neljän tunnin pelaamisen jälkeen osasin jopa hiukan siinä helpoimmassa tasossa, mutta hah olinpas parempi kuin Zoye.

yleensä en edes juo energiajuomaa, mutta huonosti nukutun yön jälkeen oli pakko ottaa kirkkoon toi mukaan tai en olisi oikeasti pysynyt hereillä edes siihen kahteen asti... onneksi kaikki kokeet on nyt ohi eikä tarvitse yöunia menettää sen takia..


Tänään, kun palasin kotiin ja olin ottanut oikein pitkän kylvyn sekä katsonut yhden tuotankokauden Grey's Anatomyä (siis kylvyssä ollessani.. :D) mentiin Dentonin kirjastoon lasten ja mun hostäidin kanssa.


Ihan "hieman" isompi valikoima täällä kirjastossa, kuin Suomessa tai ainakin kuin omassa kylässä, mutta mun mielestä pienempi kirjasto on parempi, koska tosta isosta kirjastosta on ihan hirveän vaikea löytää yhtään mitään. Ehkä tunnin metsästyksen jälkeen löysin kolme DVD:tä, mutta en sitten saanut kotiin kaksi niistä kotiin, kun joku oli pari sekuntia ennen mua varannut sen levyn.. Nytkin muuten katson Prinsessa päiväkirjaa DVD:ltä samalla, kun kirjoitan tätä.


Kello ei ole edes kymmentä vielä ja mä olen oikeasti aivan kuoleman väsynyt meinaan nukahtaa aivan koko ajan, joten nyt on mun aika varmaan mennä nukkumaan, etten nukahda ostoskeskukseen huomenna, kun mennään hakemaan vikoja joululahjoja ja ostan varmaan jotain jouluista mun huoneeseen, kun ei tunnu yhtään joululta. Se saattaa kyllä johtua tästä mun paniikkitilasta tiistaita kohtaan jolloin skypetän aamulla sinne Suomeen eli teillä on tietysti ilta ennenkuin mennään mun hostäidin siskon luokse lounaalle..


2 kommenttia:

  1. Sä olit tuossa kuvassasi jotenkin surullisen näköinen. Vähän suuta hymyyn;-).

    VastaaPoista