sunnuntai 15. joulukuuta 2013

Jouluparaati ja lisää synttäreitä

Takki Hollister | Housut American Eagle | Laukku Guess | Sormus Kalevala | Aurinkolasit H&M

Mulla on ihan hetki aikaa kirjoittaa ennekun pitää palata koulutöihin takaisin ja kirjoittaa ainakin yksi essee ja pari termiä pitää selittää, mutta kuitenkin.. Eilen illalla olisi siis Sangerin jouluparaati, jossa oli Sangerin koulun "joukkueita" ja koska mun hostäiti on opettaja ja vetää kuoroa ja olin siis sen takia itsekin mukana.


Eilen oli hirmu kylmä sää (hieman eri kuin tänään...) ja oltiin umpijäässä ennen paraatin alkua, koska meidän koulun ratsastustiimin hevoset vissin pelleili tai jotain, jonka takia odottelua oli enemmän ja alkoi tulla pilkkopimeää, joten kuvat eivät ole parhainta laatua, mutta ajattelin ne silti tuoda tänne.




Tänään meillä oli mun hostisän kaksosen lapsen synttärit, joka täytti viisi vuotta. Vietettiinn nää synttärit Chick E Cheese nimisessä paikassa, jossa oli paljon erillaisia pelejä ja muita huveja. Itsekin pelasin huomat yhden pelin ja otettiin mun hostsisarusten kanssa kuvat (jotka lisään ehkä tänne myöhemmin, let see)




synttärisankari
Nyt koulutehtävien kimppuun, että kerkeän huomenna bodypumppiin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti