keskiviikko 4. joulukuuta 2013

Eihän täällä voi pöksyissä enää pysyä!

Mainitsin jossain postaukessa, että löysin heppatallin tästä aika läheltä ja voin sanoa, että se oli lähempänä mitä odettiin. Melkein jopa samalla kadulla, pakko myöntää, että mähän oon juossut joka päivä sen paikan ohi lenkillä ollessa, mutta en oo koskaan tajunnut edes asiaa.


Oltiin vähän ehkä jopa pelokkaita ja ennakkoluuloisia mun hostäipän kanssa, kun mentiin paikkaa kattomaan, mutta onneks ne oli vaan luuloja, sillä tää paikan omistaja on aivan mahtava!! Se oli tosi mukava ja kaiken lisäksi sillä on paljon kokemusta vaihto-oppilaista, kun sen vanhemmilla on ollut vaihto-oppilaita ja sehän on aivan mahtava juttu, koska se tajuaa, että välillä voi olla vaikeaa ymmärtää jotain. Oon liian innoissani edes kirjoittamaan asiasta järkevästi.


Meille esiteltiin tallia ja hevosia sekä käytäntöä tallilla ja hyvä etten suoraan pääsisi tiimiin mukaan! Tulee jopa ihan vanhat hyvä ajat mieleen, kun saadaan "valmennuskautta" halvemmaksi, kun "oman" hevosen löydyttyä niin siivoaa sen karsinan ja laittaa ruuat valmiiksi. Ja niillä on hevosia oikeesti joka lähtöön, mä jopa iskin silmäni jo yhteen, tosin en tiedä aionko hakea tähän "tiimiin" vai en. Toisaalta olis tyhmää jättää tilaisuus käyttämättä, kun talli on niin lähellä..



Ensi tiistaina mennään uudestaan sinne mun hostäidin kanssa ja olis sillon tarkotus ratsastaa, jotta "mun" valkku näkee miten ratsastan ja sitten osataan etsiä mulle sopiva vakkariheppa. OON VAAN LIIAN INNOISSANI ASIASTA!!!

Ja sitten tän heppajutunkin lisäksi tapahtuu kivoja asioita, kun lauantaina mulla on ekat west coast swing- tanssitreenit, paljon kivaa ja jännittävää tapahtuu. Tää tyttö on niin onnellinen ja iloinen ja kaikkea muutakin etten pysty näitä edes sanoiksi kuvaamaan, kun ei ne tule ulos mun päästäni edes ääneen. Täpinöin täällä vaan mun perheen kanssa, jeij!!

4 kommenttia:

  1. Sulla taitaa olla aika paljon paremmin asiat siellä uudessa paikassa? Heppojen kanssa puuhaamista ja tanssikursseja, ihan kadehdin sua

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei vois paremmin olla, oon niin tyytyväinen perheen vaihdokseen!:)

      Poista
  2. Näin tost kuvast et lukee Texas Rose Park. Asutko jossain sen lähellä ? Olin ite Texasissa vaihtarina 2012-2013 ja kävin kyseisessä paikassa pari kertaa ! Niiden maastoesteet on niin hienot ! Kisasin kenttää mun ylläpitohevosella ja ponilla. Toivottavasti sulla on siellä tosi mukavaa !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis en asu sitä paikkaa lähellä, nämä käyvät vain kisoissa siellä suunnilla, joten ei kai se kauhean kaukanakaan voi olla :)

      Poista