tiistai 17. joulukuuta 2013

Christmaspresents from Finland


Mun joululahjat on saapunut Suomesta, ainoastaan vissin yksi paketti puuttuu mun kummitädiltä, kun hän oli jotain halunnut vielä lähettää. Paketteja en avaa ennenkuin jouluaattona tietenkään, katsoin vaan kortit sekä sitten sain vähän namia ja mun herätyskellon tänne, jee.




Katso taivasta, tähtiä ja kuuta,
vieläkö joulu on jotain muuta.

Ystävän halaus ja aatos jalo,
tuttua on myös kynttilän valo.

Joulun maun tuntee jo kieli,
mutta tärkein on kuitenkin
hyvä mieli




ISOT kiitokset kaikille, jotka mulle tänne lähetti paketteja ja pakko myöntää, että kortteja lukiessa  ja tätä postausta tekiessäni porautin kyllä muutamat kyyneleet, joten hyvää joulun odotusta teille kaikille sinne Suomeen, mä jatkan kokeisiin lukua..

4 kommenttia:

  1. Tiesit varmaan jo lähtiessäsi, että jouluna mahdollisesti koti-ikävä iskee. Itselleni kävi niin, kun olin vaihtarina. Mulla oli kyllä tosi mahtava host-perhe, joka otti mut juhlaan mukaan tosi kivasti. Sunkin kandee ajatella, että tämä on nyt erilainen joulu. Ensi vuonna ole taas perheesi joukossa. Luulen, että tämä joulun aika on varmaan kauheampi sun omalle perheelle Suomessa... Sulla on kuiteski kaikkea kivaa ja uutta...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis tottakai tiesin asian heti alunperin, että joulu tulee olemaan vaikea.

      Poista
  2. Kai sä saat ton eurosetelin siel vaihettuu tai aioks säästää? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis se ei oo oikee seteli, se oli vaan ns. ilmotus et on laittanut mulle rahaa tilille :)

      Poista