tiistai 8. huhtikuuta 2014

Suomi VS. Usa - Mitä tapoja on jäänyt päälle

Niinkuin otsikosta pystyykin päätellä niin luettelen teille hieman tapoja mitkä olen huomannut, että ovat jääneet mulle. Tämä on samalla jäljellä enää 2kk- postaus. Aloitetaanpa!

Varmaan monetkin muistaa, kun nuorena meillä oli aina avaimissa kaulanauha? Mä ainakin muistan. Pahimpina teinivuosinani en olisi varmaan sellaista koskaan enää kantanut. Toisin on nyt. Mun avaimissa killuu blingbling - kaulanauha. Ilman kaulanauhaa en voi enää olla edes! Se vaan helpottaa ihan hirveästi avainten löytämistä laukusta. Paljon helpompi myös jos et ota laukkua mukaan vaan pelkän lompakon, puhelimen ja avaimet. Ei enää hukkaan meneviä avaimia!!

Aivan ihanat vesimukit. Tai pulloksi niitä vois varmaan ennemminkin kutsua. Pullomukisyysteemi, jossa on pilli, mutta sen saa suljettua niin, että saat sen laitettua laukkuun. Ilman, että koko laukku on märkä! 

Instagram kuviin lyriikat. Mä en edes huomannut, että olen alkanut tätä tehdä ennenkuin mun kaveri siitä sanoi. Ennen vaikein osuus oli saada hyvä kuva. Nyt me etsitään kavereiden kanssa jopa monta tuntia sopivia lyriikoita kuville. Tietenkin emojeita käyttäen!

Mukana aina desinfiointipullo. Joka paikassa myydän ihanan söpöjä pikkupulloja. Mulla roikkuu yksi avaimissa ja yksi laukun pohjalla. Vaikka mä en ole mikään yökpöpöjäpakkodesinfioida- tyyppi niin silti laitan sitä käsiini aina vessasta tultuani ja koulusta tultuani.

Käsirasvat on mun elämä. Ainakin mun kädet ja jalat alkavat tuntumana pehmeiltä, kun rasvaan niitä helpostikin kolme kertaa päivässä. Antavat ihanan tuoksun ja iho tuntuu sileän pehmeältä. Tietty plussana, että rasvauksen jälkeen näytät ruskettuneemmalta ;)

Koulun säännöissähän on, että shortsit on tultava sormenpäiden alapuolelle. Urheilushortsit rokkaa! Ne tulee tarpeeksi alas ja on mukavat. Eikä edes näytä niin kauheilta jalassa mitä alkuun luulin. Mä oikeasti kauhustelin alkuun, että kuinka joku voi sellaisia käyttää. Ja kuka niitä nyt sitten melkein joka päivä käyttää, hups..

Lenkkarit ja karvatossut. Lisää asiota, joista sanoin ei ikinä. Nyt ne näyttää jopa aiak tyylikkäitä joiden outfittien kanssa. Tai sitten musta on tullut täysin tyylitön. O-ou. No ainakin hitsin mukavat, ja se on tärkeintä!!



Vain kansioita koulussa. Kukaan ei käytä vihkoa täällä, ei kukaan. Meillä on onneksi lokerot niin ei joudu kantamaan painavaa kansioita koko päivää. Kouluvarustukseen kuuluu siis käsilaukku ja kansio. Me näytetään ihan bisnesnaisilta täällä!

Miksi ihmeessä puhua päin naamaa, kun sulla on twitter. Kyllä kaikki draama täällä tapahtuu twitterin kautta. Twitterissä sä vihjaat sille ihmiselle sun tweetillä asioita. Sitten, kun se ihminen tajuaa, että sitää puhutaa niin on sota valmis. Hyvät naiset ja herrat, twitter on julistettu sotaan. Okei, mäkin olen sortunut pahasti twitteriin. Sanoisin sen olevan aika huono juttu, kun Suomessa ei olla vielä ylletty twitterin tasolle. Hauskaa mulle tässä on, että ne suomalaiset, jotka on mua alkanut seuraamaan olen estänyt. Mä kirjoitan twitteriin englanniksi kaikki ja en ole valmis siihen, että suomalaiset näkevät mun englantia.. :D

ONKO JOLLAIN MUULLA TÄLLÄISIÄ TAPOJA?



6 kommenttia:

  1. Kiva postaus. Olen itsekkin ajatellut tehdä tällaisen postauksen mutta on ollut vähän vaikeuksia keksiä kunnon sanottavaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun oli helppo keksiä näitä, en kyllä tiiä miksi :D

      Poista
  2. Millai tää nyt oli Suomi VS. Usa -postaus?

    VastaaPoista
  3. Suomessa mulla ei näitä tapoja ollut - Jenkeissä on... Tai jotain :D

    VastaaPoista
  4. Vastaukset
    1. Oon yrittänyt saada aikaseksi videota, mutta kaikki mitkä oon kuvannut ni näytän hamsterille :| aina kun on tilaisuus niin aina yritän :)

      Poista