tiistai 15. huhtikuuta 2014

To do list 2k14




- työpaikka! Oon nyt hakenut joka ikiseen putikkiin minkä olen vain keksinyt, mutta montaa on haitannut se, että tulen niin "myöhään" vasta Suomeen..
- autokortti! Autokortin suoristusta olenkin jo aloittanut teoriatehtävillä. Toivottavasti heinäkuun alussa mulla on jo lupa ajaa :)
- vuokra-/puolylläpitoheppa. Mua ei oikein ratsatuskoulu kiinnostaisi enää ja kaiken järjen mukaan nykyään ratsastuskoulu tulee jo kalliimmaksikin.
 - Päästä takaisin kunnolla hevosmaailman, kuten kisoihin. Tämä toivottavasti onnistuisi hevosen löydyttyä.
- Maastoesteille! En ole hypännyt kunnon maastoesteitä sitten hetkeen. (ellei näitä meidän maastareita täällä lasketa). Hinku ois kova :)
- Viettää unettomia öitä ja vaan ajella ympäriinsä kaverien kanssa!
- Noh, bilettää tietenkin ;)
- Toimia kuskina mahdollisimman paljon (haluun rahaa)
- Viettää aikaa ystävien kanssa (niiden oikeiden siis. Vaihto-oppilaana olen tajunnut ketkä ovat mun oikeita ystäviä ja ketkä ei. Yksi asia lisää miks suosittelen vaihtoon lähtöä, saat tietää ketkä ovat oikeasti ystäviäsi)
- Festareille! Mua kiinnostaisi weekendit,blockit ja himosjuhannus, mutta pahoin pelkään, että kaikki jäävät välistä..
- Vierailla Ruotsissa  monen monta kertaa

- Tiputtaa viimeisetkin vaihtarikilot sekä muutkin ylimmääräset
Hommata uusi tietokone (tämä tietsikka on ihan pyllystä)
- ja viimeiseksi vielä, oppia lännenratsastusta paremmin! 

2 kommenttia: