tiistai 1. huhtikuuta 2014

Laiska köriläs

No huh, kun mun postaustahti on hidastunut. Jossain vaiheessa postasin joka päivä. Nyt postaan kerran viikossa. Meillä on ollut vaan niin kivat ilmat etten ole halunnut olla sisällä. Kotona olen muutenkin käynyt vain kääntymässä. Illalla olen vain palannut kotiin nukkumaan. Anyway mulle saapui tänään paketti Suomesta mun toisilta kummeilta, jossa oli mukana suomalaista karkkia Äh siis mitä mä mahdan taas selittää, eihän mulla oo ees asiaa muutakun et Chip oli todella idiootti tänään. Tultiin sarjaa, jossa on neljän laukan väli. Ekalle se oli tulossa tosi hyvin ja oli under control, mut sit jotain tapahtu. Muistaakseni se vain pomppasi ylös ilmaan ja ampasi ekalle pystylle ja eihän mulla sitten enään mitään kontrollia ollu ja se veteli tokan oksapystyn rytästen läpi. Siinä rytäkässä lensin satulasta sen pepun päälle ja en tiiä miten sain itseni satulaan, koska oikesti en edes istunut satulassa aluksi. Siinä se veteli komeita riemupukkeja kun mä yritin epätoivosesti sitä kiskoa käyntiin ja sainkin sen aitaan vasten pysäytettyä. Alkuun ei tuntunut missään kipua, kun varmaan pelästyin sen verran. Kuitenkin kipu alaselkään tuli heti kun pysäytin hevosen ja Shannon sanoi, että mun on tultava alas, että Sidney hyppää sillä nyt. Meillä oli onneksi joku terveydenhoitaja paikalla joka osasi mua auttaa, etten joudu hyperventilaation (ties miten toikin kuuluis sanoa). Ne, jotka mut tuntee niin tietää, kun joudun joko shokkiin ja kiputilaan alan henkittämään tosi nopeasti ja saatan pyörtyä. Otan siis liian vähän ilmaa ja puhallan liikaa ulos :D


mua odotetaan jo Suomeen, hih! ♥ 

Jotta postaus olisi vielä sekavampi niin jatketaan hullunkurisella tavalla hieman infoten asioista. Tänäänhän on aprillinpäivä ja vaikka kuinka monilla on postausta kuinka ne on huijannut kaikki. Mäkin olen tullut niin monta kertaa huijatuksi ettei tosikaan. Joka kerta menin vielä yhtä helposti huijaukseen.. Ja sitten tenniskausihan on ohi ensi viikolla ja perjantaina mulla piti olla mun vika turnaus, mutta nyt mun fysikaalisilla papereissa on jotain häikkää koulun puolella niin en pääse sinne turnaukseen. No ainakin jotain hyvää, niin toivottavasti ensi viikolla alan pääsemään koulusta jo 14:15!! Sitten olikohan tässä muuta? Ei kai, muutakun mun sali-into on edelleen ihan huipussa ja mua kiellettiin menemästä salille tänään ja huomenna. 

ONKO PAREMPI KIRJOITTAA VAIN SILLON, KUN ON OIKEASTI ASIAA, VAI ONKO TÄLLÄISET SEKAPOSTAUKSETKIN HYVIÄ?

4 kommenttia:

  1. Mulle on ainaski ihan sama onko astetta sekavampi postaus, silti luen jokaikisen postauksen mikä sulta tulee! :) Odotan aina innolla sulta uutta postausta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ompa kiva kuulla, että joku muukin kuin sukulaiset odottaa postausta :D mulla on vaan niin aika kortilla, että jostain on karsittava ja useimmiten se on se tietokone, vartissa- puolessa tunnissa yritän aina väsätä viikon kuulumiset...

      Poista
    2. Tämähän vaan tarkoittaa sitä, että sulla ei ainakaan ole tylsää. Kuullostaa hyvältä. Mä ainakin odottelen postauksiasi aina, vaikka välillä vähän hypitkin asiasta toiseen.... Mukavaa loppuaikaa sulle

      Poista
    3. Ainakin kiireistä, sillon harvoin kun olen päiväl kotona niin käytän sen aina nukkumiseen :D postaukset ei välttämättä hyppisi niin jos mulla olis aikaa oikein miettiä niitä ja postaisin useammin (suomenkieli vaan huononee...)

      Poista