tiistai 25. maaliskuuta 2014

kuulumisia jälleen

Mun pitäis olla nyt nukkumassa, mutta mulla ei ole muuten aikaa tänne päivittää kuin myöhään illalla (myöhään ja myöhään, kello on nyt 22:13). Mä en oo ihan varma mistä päivästä mun pitäis aloittaa. Muistini mukaan olen ainakin perjantaista teille kertonut jo. Lauantaista mulla ei ole mitään käryä, että mitä tein. Luultavasti katsoin läpi netflixiä ja tein autokoulu tehtäviä netissä. Salilta oli siis lepopäivä launtaina niin siksi oli oikeen laiskottelu päivä. Mitäköhän tein sunnuntaina? Ainiin lauantaina oltiin siis Breannan kanssa lapsenvahtina yön yli sen pikku veljelle. Katsottiin läpi yön Frozenia ja Grey's Anatomiaa, kun yritettiin pysyä hereille siihen saakka, että vahdittavat nukahtaa. Me ei kyllä tosin pysytty niin kauaa hereillä ja mentiinkin nukkumaan joskus kahden aikaa. Mä olin kyllä torkahdellut viimeisen tunnin verran viiden minuutin välein. Breanna tökki mua aina vähän väliä ja siksi mulla onkin mustelma reidessä, hah! Sunnuntai menikin aikalailla "nukkuessa". Vahdittavat tulivat herättämään meidän jo ennen yhtätoista. Onko musta tullut jo vanha, vai miksi tarvitsen nykyään niin paljon unta ?! Sunnuntaina, kun menin kotiin siinä kolmen aikaa niin nukuinkin sitten aina seitsemään asti ennenkuin oli aika syödä ja lähteä salille ja sitten pitikin mennä taas nukkumaan :D

Maanantaina olikin tyypillinen kiukkuenteemitään- maanantai. Breanna haki mut tennistreeneistä, jotka oli törkeen rankat (voitte vaan kuvitella, kun poltin puolessatoista tunnissa melkein 500kcal). Treenien jälkeen meidän oli tarkotus mennä ottamaan aurinkoa, mutta todettiin, että ollaan molemmat sen verran palaneita just nyt, että parempi jättää väliin. Suunnattiin siis kaupungille tekemään pikku ostoksia. Mulle ei lähtenyt mukaan kuin legginsit ja yksi paita tiistain "raskausmaha"-päivälle. Maanantaina sainkin ihanan yllätyksen. Sain paketin Suomesta Ihan hirveän monelta olin saanut shoppailurahaa tänne, jota todellakin tarvitaan ;) Kiitokset siis mummulle,Hannelelle ja Salosille. Pikkupaketin sain vielä äitiltä ja isiltä, jossa oli guess:in korvakorut! Ihanat kortitkin sai mun hymyn nousemaan ja ehkäpä muutamat kyyneleetkin vieremään. KIITOS ♥ 



Tänään sain kyllä kunnollisen jalkatreenin. Eka koulussa oli mun vuoro pitää tekomahaa koko päivän. Voin muuten sanoa, että kyllä sattui. Tiedämpähän, että en ihan heti lapsia halua, haha :D okei, en olisi niitä kyllä ihan heti hommannutkaan. Jos nyt odotan vielä ainakin sen viisi-kymmenen vuotta..  Koulupäivän jälkeen yritin epätoivoisesti saada jotain aikaan mun enkun esseestä varten joka pitäisi olla ylihuomenna valmis ja pitäisi olla 300sanaa. En kyllä tiiä miten onnistun saamaan sen valmiiksi.. Sitten pitäisi vielä tehdä powerpoint esitys siitä esseestä, ja se pitäisi olla perjantaihin mennessä valmis... Kuitenkin noi sain siinä vähän yli seitsemän tehtyä. Breanna tulikin siitä pian hakemaan mua salille. Tänään oli vuorossa jalkapäivä ja voin sanoa, että oli aivan törkee treeni! Mun oli oikeen pakko ottaa kuva mun sykemittarista salin jälkeen, jotta mulla on todiste, että mä oikeesti teen siellä jotain!

Nyt näihin tunnelmiin ja kuviin. Hyvää yötä!

2 kommenttia:

  1. On tosi kiva lukea sun kuulumisia, ihan pikkasen pelästyin tota viimeistä kuvaa. Oot vissiin tottunut siihen elämänmenoon, kun päivät on niin normaaleja? Mahtaako tulla iso muutos, kun palaat takaisin kotiin? Miten meinaat sopeutua taas tähän suomalaiseen elämään?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle muodostuu aina tosi helposti rytmit niin elämä tuntuu aika normaalille :) ja tuleehan se olemaan tosi iso muutos taas kun olen täällä kuitenkin sitten ollut sen vuoden verran. Pitää vaan pysyä kiireisenä :)

      Poista