keskiviikko 19. maaliskuuta 2014

sirkusta ja sun muuta

Voitais aloittaa ihan alkuviikosta eli maanantaista. Täällä vietettiin silloin St. Paddyn päivää. Yleensä tona päivänä ihmiset pukeutuvat vihreään ja suuntaavat baarin (yli 21vuotiaat siis). Jotkut menee sitten taas katsomaan paraatia. Me ei tosin tehty mitään mainitsemaani. Mun hostäitini vaan teki meille paljon vihreää ruokaa ja juomaa. Lapsiakin oli kevyet 6 kappaletta talossa.

 Ja sitten tänään käytiin paikallisessa sirkuksessa. Sieltä sain huimat yhden kuvan, koska oli niin pimeää siellä teltassa. Yleisesti ottaen se sirkus ei kyllä eronnut millään tavalla Suomessa olleista sirkuksista.


Ja joo tiiän, että mun blogin taso on laskenut ihan hirveästi. Nyt, kun täällä on ollut jo sen melkein 8kk niin asiat alkaa tuntuu tosi arkisilta. En osaa enää päättää mikä on jotain erillaista. Jotain mikä teitäkin kiinnostaisi. Tai ainakin miten mä asian kirjottaisin sen teille. Ihan hirveän vaikeaa. En osaa enää edes miettiä minne kannattaa kamera ottaa mukaan. Sitten vielä tää mitä mä teen tässä postauksessa. Pompin aiheesta toiseen enkä kirjoita samasta aiheesta tarpeeksi tarkasti. Kuitenkin mulla on tähän postaukseen yksi iloinen asia ennenkuin meen lukemaan huippu hyvää kirjaa (joka on englanniksi tällä kertaa ;)).

-5kg
Monet varmaan muistaa sen postauksen, jossa valitin mun painoani. Kyllä, juuri se postaus joka nousi blogin luetuimmaksi päivässä. Kuitenkin nyt oon saanut kunnon urheilukärpäsen ja alkanut liikkumaan entistä enemmän. Tämä tarkoittaa siis tennistä, ratsastusta ja 2h salilla joka päivä. Viikonloppuisin, kun ei ole tennistä niin menen juoksemaan 40minuutiksi niin saan saman kalorimäärän kulutettua, kuin pelaisin tennistä puolitoista tuntia! Kuukaudessa mulla onkin nyt tippunut 5kiloa ja nyt on vielä tiputettavaa se toiset 5kiloa niin olen mun lähtöpainossa. Reeniä horo reeniä!

2 kommenttia: