perjantai 21. maaliskuuta 2014

pakahdun mä onnesta

Mä vielä eilen tai oikeastaan tänään valittelin kuinka surullinen olen, kun täytän 18 Jenkeissä. Mun tunteet kuitenkin selvenivät ravintolassa korttia lukiessa, jossa oli siis sanottu seuraavanlaisesti "Happy birthday, Kaisa! We're so happy to have you as a part of our family, and that we get to celebrate your special day. We hope your first day as an adult was a good one!". Tajusin tota lukiessani, että mähän itken onnesta enkä surusta. Oon koko ajan luullut olevani surullinen. Olen ehkä olettanut olevani surullinen, mutta todellisuudessa olen niin onnellinen, että itkettää.

Mä sain hienon suklaakakun kahdeksallatoista kynttilällä sekä mun lemppariravintolassa mun lempparitarjoilia lauloi mulle, kun istuin rodeo satulassa. Aivan ikimuistoinen ilta. Lahja oli mun mielestä ihana. Mun hostäiti ja isä oli teipannut 40kappaletta dollarin seteileitä yhteen ja laittanut nenäliinapakettiin. Eli kun nostin yhden rahan niin jono jatkui ja jatkui. Ihan kuin olisin ollut taikuri.

Ruuan jälkeen mentiin ostoskeskukselle (tämä toimi siis harhautuksena mulle seuraavaa yllätystä varten), josta ostin vihdoinkin kengät Promiin. Kuitenkin mun hostäiti kävi sinä aikana kotona kun mä seilailin ympäri ostoskeskusta etsimässä collegepaitaa ja korkkareita. Kotiin palatessa mua odotti ihana yllätys. Mun huone oli täynnä ilmapalloja - 18 ilmapalloa ja 18 syytä.



Mulla ei oikeasti vois yhtään parempaa hostperhettä olla. Nää on tehnyt niin paljon mun eteen. He myöskin tekevät kaikkensa, että en ole surullinen. Ikimuistoinen päivä

6 kommenttia:

  1. oi vähä ihanaa, en tie miks aloin itekki melkee herkistelee ku luki tätä. mielettömän kuulonen perhe sulla !

    VastaaPoista
  2. Mä oon niin onnekas kun mulla on kaks maailman parasta perhettä <3

    VastaaPoista
  3. Näyttipä ihanalta. Olet melko onnekas, kaikilla ei kyllä ole yhtä kivaa perhettä! Joko sua surettaa lähestyvä kotiinlähtö vai ootko innolla menossa kotiin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mul on tosi sekavat fiilikset kotiin lähdöstä. Osittain odotan tosi tosi paljon kotiin lähtöä koska siellä odottaa mua kuitenkin se vapaus kulkea ja siellä mua ei kohdella kuin 12 vuotiasta, mutta kuitenkin mulle tulee sellainen samanlainen fiilis aina iltaisin kun ennen mun lähtöä tänne. Eli aikalailla fifty fifty :)

      Poista
  4. Onnee vielä. :) Oot kaisukki muuttunu niin paljon siellä amerikassa. susta saa nykyään fiksun kuvan ja oot paljon "aikuistunu" siellä. tai sen perusteella mitä tätä blogia oon lukenut. edelleen oot sellanen et sanot asiat suoraan mutta enää et vaikuta sellaselta tyhmältä. :D t. yks eurajokilainen (en mitenkään sun kaveri oo koskaan ollu)

    VastaaPoista
  5. Paljasta itsesi fbssä tai kikissä! Kiitos onnitteluista. Mä tuun varmaan aina sanomaan asiani suoraan, siitä en ole täälläkin päässyt eroon siksi osa saattaa pitää mua törkeänäkin :)

    VastaaPoista