perjantai 21. maaliskuuta 2014

Täysikäinen mä

Mä oon odottanut jo niin kauan täysikäisyyttä ja tänään (perjantai) se "vihdoin" koitti. Odotin tätä päivää kuin kuuta nousevaa, mutta loppujen lopuksi on saanut mussa tosi ristiriitäisia tunteita. Koko torstai päivän mun mielealat on vaihdellut iloisesti surulliseen. Loppujen lopuksi päätynyt itkuun. Oon nyt valvonutkin jo aivan liikaa. Tällä hetkellä hieman alakuloinen fiilis sattaa johtua mun väsymyksestä. Rankka viikko fyysistestikkin takana. Osottain myös henkisesti johtuen mun ystävien auto-onnettomuudesta mikä tapahtui eilen (kulkettajan käsi murtunut, pelkääjän paikalla olleen molemmat jalat ja oikea käsi murtunut). Yleisesti ottaen tulee varmaan, tai ainakin toivottavasti olemaan mukava päivä enkä murehdi asioita liikaa. Varsinkaan aja itseäni alakuloiseksi. Elikkä hyvää 18vuotias synttäriä mä!


6 kommenttia:

  1. Onnea :) Milloin muuten tulee se kysymys/linkitetyt blogit postaus?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kysymykset on jo tulleet ja blogiin esittelyn olin unohtanut ihan kokonaan :D

      Poista
  2. ai siis suomi ystävie vai sielt ystävie ? :o ai kauhee ! MUT HEI HYVÄÄ SYNDEE VIE KAISUKKI !!

    VastaaPoista
  3. PALJON ONNEA!! :) Mä oon kyllä kuvitellu sut jotenkin paljon vanhemmaks aina vaikka tossa sivupalkissakin lukee sun ikä :D

    Hyi, kuulostaapa pahalta tuo onnettomuus :o Kukaan ei ilmeisesti onneksi kuollut?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!! Mistäköhän sekin johtuu, että mua luullan aina parikymppiseksi (ikäkriisi....). Ei onneksi kukaan kuollut vaikka ei sekään kaukana ollut. Jos törmännyt auto olisi ollut yhtään isompi olisi mun kavereilta ollut henki pois. :/ onni onnettomuudessa :)

      Poista