lauantai 15. maaliskuuta 2014

Takana lämmin viikko, edessä rankka viikko [puhelinkuvia]

Meillä oli koko tämän viikon kevätloma ja säät ovat oikein sallineet meitä. Olen saanut aikaiseksi jo rusketusrajatkin pariin otteeseen. Tosin aina ensin olen palanut. Luojan lykky, että se muuttuu aina rusketukseksi. Lomasta riippumatta olen ollut todella hiljainen täällä blogin puolella. Kameraa en ole kameralaukusta edes ottanut pois. En ole viikon aikana sen ihmempää tehnyt, mistä olisi mielestäni kuvia pitänyt ottaa. Olen lähinnä viettänyt aikaa ystäväni Breannan kanssa, joka juuri pääsi kotiarestista pois. Ensi viikolla alkaakin normaali arki. Silti ensi viikko tulee olemaan normaalia rankempi. Perjantaina mulla lyö mittariin 18-vuotta. Kaikki ne, jotka ovat täyttäneet 18 vaihdossa ollessaan on sanonut, että se on koko vuoden vaikein päivä. En toisaalta ihmettele miksi. 18 täytetään  kerran ja Suomessa on se on kuitenkin melko iso asia. Mulle on muutenkin synttärit olleet aina tärkeitä ja tarkoittaneet suvun kanssa juhlimista. Ei sen enempää siitä nyt. Ja kuitenkin alla puhelinkuvia, joista yritän samalla selittääkin jotain :)

 1.  laukku ja lompakko saapui vihdoin! 2. joku oli vähän väsynyt 3. tukkalääkärissä 4. kävin ihka ekaa kertaa elokuvissa
 1. Huomionkipeä pentu 2. Sain Suomesta terkkuja, että kissa voi lihasvasti ja hyvin 3. tutkittiin lampaan silmää koulussa 4. ulkona oli pirun kylmä ja silti oli tennistreenit, mutta ainakin mulla oli tarpeeksi vaatteita
 1. Kem oli todella sotkuinen aamupalalla 2. joku perus #selfie 3. namnam, herkkuaamupala 4. yhtenä iltana suku oli täällä niin hostäiti teki kakkua
 1. vika ratsastus Chipilla ennenkun se sai 1.5 viikon loman 2. mun kynsi lohkesi, kun kiristin satulavyötä. Voin kertoa, että kyllä muuten sattui! 3. Emerson halusi kokeilla mun laseja #swag 5. jepjep nukahdin ulos ja sain kivat rajat jalkoihin ja naamaan (unohdin arskat päähän)
1. ootd joltain päivältä, kun olin menossa käyttämään koirat ulkona 2. seriffi pysäytti meidät XD 3. supernam. frozen yogurt 4. oon nyt käynyt joka päivä Breannan kanssa tossa läheisellä salilla. Vaihdoin siis mun salijäsenyyden Dentonista Krumiin :)

MITEN TEIDÄN VIIKKO ON MENNYT SIELLÄ RAPAKON TAKANA?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti