maanantai 19. toukokuuta 2014

kerrankin en oo matti myöhänen

Ainakaan ei vielä siltä vaikuta, sillä mä aloitin tänään pakkaamisen. Nyt olenkin siinä samassa pisteessä mitä olin tässä postauksessa kertoessani. Tosin voin sanoa, että nyt on suurempi työ pakata. Mun on siivottava huone jokaisesti nurkasta asti sekä haluan pestä tämän matonkin tai miksi tätä lattiaa nyt sitten ikinä kutsutaankaan! Mun siivoominen on kuitenkin aina niin hidasta, kun en jaksa kauhaa touhuta. Paitsi jos olen saanut siivouspuuskan. Nytkin melkein kolme tuntia siivousta takana ja vasta yksi koneellinen pyykkiä pesty ja yksi laatikko tyhjennetty ja järjestetty. Jos jatkan tätä mukaan niin en kerkeä tätä yhdeksässä päivässä siistiksi saamaan, en millään! Pitää kuitenkin pöydät ja sängyt ja kaikki siirtää ja tarkistaa ettei niiden takana/alla ole mitään. Etten vahingossakaan jätän heille mitään ylimmääräistä siivottavaa mun lähtiessä vanhempien mukaan roadtripille.

Siitä roadtripistä en ole tainutkaan tänne mainita. Tai en ole tänne varmaan mitään asioita ihan hetkeen mainita, heh olempas laiska bloggaaja.. Kuitenkin, mun vanhemmat tulee tänne siis ensi keskiviikkona. Siitä parin päivän kuluttua lähdetään kiertämään Texasia ja mä otan mun vikan viikon koulusta lomaa. Kierretään siinä viikon viikon verran eri kaupunkeja. Viides päivä kesäkuuta on tarkoitus palata takasin Krumiin, koska seuraavana päivänä mulla onkin valmistujaiset. Kävelen siis toisen vahtarin kanssa senioiren kanssa ja saadaan jotkut diplomin tapaiset. Oikeita diplomeitahan me ei koululta saada, kun tämä vuosihan ei meille mitään merkitse. Joudun siin käymään koko vuoden uudelleen Suomessa. Ilman, että saan hyväksiluettua yhtään kurssia. Noh paiskin vaan töitä niin eiköhän siitä neljässä vuodessa läpi päästä ;)

jottei ihan kuvattomaksi mene niin pistetäämpä Wespukasta yksi kuva joukkoon.Wes oli siis mun niinsanottu ylläpitohevoseni vanhalla perheellä.
Kuulumisista voisin vielä vähän tarinoida, jos saan jotain fiksua kirjoitettua. No ensinäkin hevoshommat on nyt jäissä täällä. Mä en vaan millään kerkeä sinne. Viimeksi olinkin ratsastamassa kaksi viikkoa sitten. Nyt en haluaisi ottaa asiasta mitään stressiä. Haluaisin vaan viettää kivat kaksi viikkoa mitä nyt on enää jäljellä. Toki mulla on tallilla monia kavereita, mutta ei niihin ole sellaista suhdetta syntynyt mitä näihin siivilikavereihin. Hevosille sanominen tulee olemaan vaikeaa, niinkuin se on mulle aina. Luon tunnesuhteita niin nopeasti eläimiin vaikka ihmisiin sen suhteen luominen saattaa kestää vuodenkin. Ihan helposti. Katsotaan nyt jos ainakin kerran tai kaksi kerkeisin ennen lähtöäni siellä käymään ja ratsastamaan kaikki tarpeelliset ennen lähtöäni ja vielä päivää ennen lähtöpäivää haluisin käydä hyppäämässä Chipin, että sen omistajan on helpompi alkaa sitä työstää, nyt kun se on innostunut hevosestaan taas.

Tarvis alkaa sitä ens vuoden kouluakin miettiä jo. Yritän suorittaa kesän aikana pari kurssiä mitkä on hylättyjä viime vuoden laiskuuden takia. Olen tutkaillut mun kurssitarjotinta, mutta en yhtään tiiä kannattaako heti alottaa vaikealla jaksolla vai jättää se johonkin puoli väliin.. Tosin ne helpot kurssit kannattais jättää sinne kolmosvuodelle niin on mulla tarpeeksi aikaa lukea ylppäreihin ja sitten saada kurssit pois alta, että pääsee töihin ennen seuraavaa koulua. Okeiokei, olen ehkä vähän edellä asioissa.. No mutta mun elämä on taas uutta ja virkeää, ukn täältä palaan. Se on taas sitä jännää aikaa, kun rakennetaan uutta elämää ja yritetään oppia pois vanhasta, amerikkalaisesta elämästä! Onkohan mulla tässä sitten enää mitään kerrottavaa? Mun paino on vähän liikkunut - ja + puolella, eli siinä asiassa ei ole iloisia uutisia. Tai onhan ne iloisia, ettei ainakaan lisää painoa ole tullut.. :D

Muistakaahan kysyä edelliseen postaukseen, jossa toivon teiltä vielä kysymyksiä blogin viimeiseen kysymyspostaukseen ;)

MITEN TEILLÄ ON KESÄ ALKANUT? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti