tiistai 6. toukokuuta 2014

vähän kuulumisia taas

Multa löytyy tolla otsikolla varmaan kymmeniä postauksia jo tältä vuodelta, mutta olen niin huono niiden kanssa. Eikä silti postaan niin harvoin, että aina on vaan kuulumisia kerrottavana. No kuitenkin olen nyt yrittänyt ladata teille videota meidän viikonloppureissuta, josta kuvasin koosteen, mutta en saa sitä ladattua youtubeen. Olen yrittänyt sunnuntaista asti eikä se anna mun sitä ladata. Tää kone alkaakin olla jo siinä kkunnossa, että en yhtään ihmettele. Nytkään en tiedä mitä kirjoitan. kun kaikki tulee niin perässä.. Kuitenkin laitan reissulta alle kuvia nyt ainakin.










Muuten yleisesti mulle kuuluu tosi hyvää ja arki rullaa hyvin ja heppailemassakin käyn edelleen, tosin enää vain kaksi kertaa viikossa. Ainut, että tänään sain oikean kunnon romahduksen koulussa. Kuulin Suomesta päin huonoja uutisia ja ne, jotka asiasta tietää niin tietää kuinka läheinen asia oli mulle ja varsinkin, kun olen tosi herkkä tälläisille asioille. Oli silti kiva huomata, kuinka moni kysyi, että mikä mulla on ja voiko jotenkin auttaa. Opettajatkin jopa kysyivät, eikä ingnoorannut mitä he yleensä tekevät oppilaille. Kotona olinkin jo aika ok, kun ei ollut enää aikaa miettiä vaan sai miettiä kivempia asioita. No yli mennään ja eikä jäädä mäelle seisomaan. Huomenna mulla onkin STAAR - koe (älkää kysykö mikä se on, kun mäkään en tiedä. Tiedän vaan, että mun pitää se tehdä, mutta mun ei tarvii sitä läpäistä, kun en saa credittiä täältä.), siellä vierähtääkin ekat neljä tuntia. Sen jälkeen pitäisi jatkaa normaalilla aikataululla koulu loppuun. Koulun jälkeen pääsenkin vihdoin uusimaan sormien ja varpaiden kynnet, kun ovat päässeet niin huonoon kuntoon, hyihyi.. Nyt kuitenkin painun pehkuihin ennen, kuin criminals mindit loppuu, että kerkeän unta saamaan. Kuulemisiin taas! :)

2 kommenttia: