lauantai 10. elokuuta 2013

KYMMENEN FAKTAA MINUSTA



YKSI: Mulla on todella lyhyt pinna ja siihen ei paljon vaadi, että minä suutun, mutta sitäkin nopeammin lepyn.

KAKSI: vihaan, kun joudun olemaan kauan paikallaan. Olen enemmän toiminnan nainen.

KOLME: olen lähdössä vaihtoon Texasiin ja olen siellä kymmenen kuukautta

NELJÄ: äitini mukana olen aivan hullu, joskus voisin kuulemma omistaa itsesuojeluvaistoa

VIISI: olen oikea laiskuri kotitöissä

KUUSI: olen kilpailuhenkinen ihminen. tykkään todella paljon kilpailemisesta, oli laji sitten mikä tahansa

SEITSEMÄN: mulla on kissa ja oli koira, joka lopetettiin hetki sitten

KAHDEKSAN: haluaisin solakan, mutta lihaksikkaan vartalon, mutta itse olen liian laiska sellaista hommaamaan

YHDEKSÄN: olen matkustellut todella paljon. yli 20 eri maassa olen käynyt

KYMMENEN: mulla on monia paheita, joista en pääse eroon

MIELIPITEITÄ KEHIIN JA KESKUSTELUA KOMMENTTIKENTÄN PUOLELLA

7 kommenttia:

  1. sinut on haastettu! http://newpicsontheblock.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Missä kaikissa maissa olet käynyt :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. alankomaat,bulgaria,espanja,italia, itävalta,kreikka,kypros,latvia,liettua,usa,thaimaa,tsekki,slovakia (silloin oli vielä tsekkoslovakia), tanska, saksa,norja, ruotsi, sveitsi ja jotain muita vielä, mut nyt ei tule vaan mieleen enempää :D

      Poista
    2. Huhhuh. Siiistii :D :P

      Poista
  3. Olisi kiva matkustella noin paljon! Muuten, tosi kiva blogi sulla:)jään seurailemaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Me matkustettiin aikoinaan todella paljon, lentäen olen silti mennyt yllättävän vähän. Asuntoautolla kiersimme monia maita, mutta se on nyt jo myyty pari vuotta sitten..

      Poista