maanantai 26. elokuuta 2013

Eka päivä Texasissa


Tulin eilen illalla joskus seitsemän aikaa tänne ja mun perhe näytti paikkoja ja kertoilin hiukan rutiineista täällä ja säännöistä sekä niistä mitä mun pitää täällä tehdä. Käytiin eilen illalla myös syömässä tässä lähellä olevassa ravintolassa, joka toimii samallai kuin Suomessa seisovapöytä. Itse et syönyt lähes ollenkaan amerikkalaista ruokaa ellei jälkkäriä lasketa sillä halusin salaattia sekä kanaa.




Kuumahan täällä on, mutta onneksi sisällä meillä on tuollaiset ihmeen systeemit katossa, jotka auttavat hyvin. Ainakin mulla oli sopiva viime yönä nukkua :D

Talli täällä on ihan niinkuin kaikissa leffoissa sekä hevosten siirto tarhoista talleihin toimii samalla tavalla :D




Miss Princ, tää on mun hostäidin silmäterä, jonka kanssa käydään näyttelykisoissa. Tää toimii kuin ajatus, siirtää sen jalkoja kun siirtää omaa jalkaa sinne suuntaan minne haluaa hevosenkin siirtävän


Kolme ylintä kuvaa on siitä mun hevosesta, jonka nimi on Wes. Se vaikuttaa tosi herttaselta ja uteliaalta ruunalta, tosin melko iso se on :D Noilta löytyy kyllä mulle kypärä, jotta pääsisin varmaan tänään jo ratsastamaan, mutta se on sellainen melko outo kypärä enkä halua pukea sitä päähäni tai kokeilin sitä ja se on aivan liian epämukava. Nyt täytyy odottaa pari päivää, että päästään heppakauppaan ostamaan mulle kypärä.


Huomenna mulla alkaakin koulu paikallisessa lukiossa ja jos totta puhutaan niin se pelottaa aika paljon, sillä en tunne sieltä ketään sekä kieli on vielä hieman katkonaista.

Minkälaisia postauksia tahdotte?

6 kommenttia:

  1. ihan mielettömän siistiä !!
    näitä kuvia mä oon oottanu ihan yli kauan. nyt vaan kuvailet yli paljon ja teet semmosia jäätäviä kuvarykelmiä että pääsen vihertymään kateudesta niiden tähden.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on vielä mageempaa mitä kuvista näkee ;)

      Poista
    2. Kui mont hevosta siel muute on ? :D

      Poista
    3. 16 muistaakseni, mut neljä varsaa syntyy täs puole vuode sisäl :D

      Poista
  2. Miten ihanan värinen hevonen <3 Gorgeous!

    ❤: http://kehvelijehnakas.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täältä löytyy ehkä pari sellaista "normaalin" väristä heppaa :)

      Poista