maanantai 19. elokuuta 2013

Läksiäiset

Mä en edes pahottele kirjoitustaukoa, sillä mulla on vaan ollut niin paljon hommaa vaihdon vuoksi ja toivottavasti tekin tämän asian ymmärrätte. Mutta kuitenkin, asiaan eli eilen sukulaiset tulivat meille kahvittelemaan lähtöni kunniaksi, jos niin voi sanoa.

 
Tarkotuksenahan oli, että kaikki tulee vaan kahvittelemana eikä tuo mitään mukanaan, mutta lähes kaikki toivat selviytymisvarusteita vuotta varten kuten sisuja,suklaata ja ruisleipää.



mun serkkuni oli oikein taiteillut kuvia tuohon lahjapussiin, ihana ♥
 Serkkuni perheineen toi mulle myös ihanan kortin, joka koristaakin tällä hetkellä seinälläni.


aappan yli ihana koiranpentukin oli meillä eilen hoidossa ja sai kyllä rapsutuksia pieniltä lapsiltakin. Ei ikinä uskoisi, että Pikku-Toffee on vasta puol vuotta, se on niiin fiksu koira!





6 kommenttia:

  1. ää apua, siistii päivä enää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin totta, vaikka periatteessa kaksu päivää, kun kone lähtee keskiviikon puolella, mutta mulle se on enää päivä, kuitenkin huomenna ollaan helsingissä jo :)

      Poista
    2. aa okei.:) jännitän tääl sun puolesta. :D

      Poista
    3. Mä jännitin pari viikkoa sitten enemmän kuin nyt, vaikka unet on öisin todella vähäisiä.. :D

      Poista
  2. En voi uskoo et sul o enää pääl päivä enneku lähet !!!
    Just oltii Saksas ja selitit et lähet tyylii vuode pääst matkaa :d
    Pidä hauskaa siel ja tuu ehjän takas !
    - Laura, joka ei jaksanu kirjautuu blogii lol.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii-i, ite en kyl vieläkää tajuu tätä et oon lähdössä!! :D

      Poista