sunnuntai 11. elokuuta 2013

HAASTE SEKÄ PÄIVÄN ASU

Housut H&M / Toppi Hollywood / Paita Hollywood / Kaulakoru Gina Tricot / Aurinkolasit Hollywood / Käsikoru Zara / Sormus Timanttiset

Eilen olin vikaa kertaa tanssimassa Valaksella ennen lähtöäni ja Taikakuu oli edelleen yhtä hyvä, niinkuin aina se on ollut. Oltiin tanssimassa melko pienellä kokoonpanolla, Aappa,hänen siskonsa ja isänsä, mutta mun ja Aappan menoahan se ei haitannut niinkuin ylensäkään. 

Tänään olisi tarkoitus lähinnä laittaa kamoja jo hiukan kasaan. Ainakin vakuutukset ja lentoliput lyödään mappiin ja tungetaan laukkuun. Oon jaotellut niin, että saatte kaksi postausta niistä kamoista mitä otan mukaan. Ekassa postaukseen tulee käsimatkaratavalaukun (hui kauhistus mikä sana, toivottavasti meni edes oikein) sitältö ja toiseen tulee sitten sen laukun sisältö mikä menee ruumaan.

11 asiaa itsestäni:

♣ tykkään tutustua uusiin ihmisiin
♣ mun on vaikea olla kauaa paikkallaan, levottomat luut voisi siis sanoa
♣ omistan yhden lihavan kissan

♣ olen lukiolainen
♣ lähden reilu viikon kuluttua vaihtoon
♣ perheeseeni kuuluu veli,äiti sekä isä
♣ olen harrastanut ratsastusta yli kymmenen vuotta
♣ rakastan kesää
♣ tanssiminen on ihan huippua ja tahtoisin oppia lisää. Varsinkin foxia sekä bugia!
♣ Olen hulluna salatut elämät- sarjaan
♣ suutun helposti, mutta lepyn sitäkin helpommin

11 kysymystä haastetulle:

1. Unelmasi?
♥ perus simppeli unelma, ihana mies ja oma talo
2. Toiveammattisi?
♥ olisin ikionnelinen, kun tämän tietäisin!
3. Mistä ominaisuudesta pidät itsessäsi?
♥ sosiaalisuudesta
4. Mitä ominaisuutta et "hyväksy" muissa?
♥ kaksnaamasuutta
5. Harrastuksesi?
♥ ratsastus
6. Missä koet olevasi hyvä?
♥ nolaamaan itseni :D
7. Mitä teet vapaa-ajalla?
♥ olen aika paljon tallilla ja sitten olen kotona tai salilla
8. Minkä puhelimen omistat :)?
♥ tällä hetkellä mulla on samsung galaxy trend
9. Lempibändi?
♥ Mac Miller
10. Yksi paras ystävä vs monta hyvää ystävää?
♥ en tiedä, kun en jaottele kavereita tolla tavalla :)
11. Miksi bloggaat?
♥ pidän kirjoittamisesta sekä haluan julkaista aina paljon kuvia muiden nähtäville ja tietysti, 
että suku pysyy perillä mitä mulle kuuluu, kun Amerikkaan menen :) 

EN JAKSA KEKSIÄ UUSIA KYSYMYKSIÄ JOTEN TEHKÄÄ SAMOILLA KYSYMYKSILLÄ :)
 
haastan:
Lauran 
Annikan 
Jennin 
Miljan 


TAHDOTTEKO TE ASUKUVIA JATKOSSAKIN? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti