lauantai 21. syyskuuta 2013

In the show

Tänään aamulla oli herätys 5:05 tai siis olis pitänyt olla, mutta olin unohtanut laittaa herätyskellon niin, että herättää viikonloppusinkin. Mun hostäitin tulikin herättämään mut 25 minuuttia ennen lähtöä. Lastattiin Prissy hevosautoon ja matkaan! Paikan päällä oltiin joskus puol kahdeksan aikaa ja käytiin rekisteröimässä Prissy sisään ja sitten heppa ulos autosta ja karsinaan.


Prissy osallistui siis halter luokkaan eli sillä ei ratsastettu. Kuvailin ainoastaan tätä luokkaa, jonka Prissy meni.  Itse kisoissa ei mennyt niinkään hyvin, kun Prissy oli kauhene hermona vaikka yleensä on rento kisoissa sekä tuomari oli suorana sanottuna paskiainen. Jopa minä näin, että Prissyn olisi kuulunut päihittää yksi tamma... 





Prissy

Oon nyt yrittänyt opetella manuaalitarkennuksen käyttöä ja pakko sanoa, että nää kuvat jopa onnistui melko hyvin!


Katteltiin veilä Western pleasure ja English pleasure luokkia ja yritettiin ottaa oppia ja vähän neuvoja taltene mulle, jotta saataisiin mun ja wesselin yhteistyötä hiottua paremmaksi ennen Oklahoman kisoja, jotka on siis aikalailla tasan kuukauden päästä, jossa meen neljä English pleasure luokkaa tai ainakin näin olisi tarkoitus. Wesselin paperitkin tulee lähipäivinä sekä mun saappaat, että päästään oikeesti treenaamaan jo meidän koutsin kanssa eikä vaan lörpötellä asioista :D

4 kommenttia:

  1. Tuolla neljännen kuvan hevosella on kyllä jäätävät muskelit :D Mutta tosi kiva postaus :)

    VastaaPoista
  2. Pystyisitkö tekemään postauksen sun host-perheestä? :)

    VastaaPoista
  3. En usko, että teen, he ovat ihan normaaleja ihmisiä enkä paljoa halua heitä tuoda tänne julki.

    VastaaPoista