maanantai 16. syyskuuta 2013

Miten mun viikonloppu meni?

Sanotaanko liian nopeasti! Perjantaina oltiin jalkapallo, jonka Sanger voitti. Yhtään mitään me ei mun kavereiden kanssa tajuttu, mutta naurettiin ja taputettiin aina kun muutkin, lopuksi kysyttiin muilta, että kumpi voitti, jotta tiedettäisiin sanoa se kaverini äidille, jonka luokse olin menossa yöksikin.


Lauantaina lähdettiin heti aamulla joskus kahdeksan aikaa liikkelle viemään tätä mun ystävän hevosta uusille omistajille sekä vähän shoppailemaan Abrey nimiseen kaupunkiin.




Shoppaillessa mulle ei tarttunut kovinkaan paljoa mukaan (huom äiti, kaikki oli tarpeellisia). Ostin kahdet housut, käsirasvaa kun täällä oikesti kuivaa kaikki paikat kun on niin kuumaa ja kuiva ilmakin! Sitten perumeikkivoide sekä neulepaita ja alennuksesta löysin vielä hauskan kuoren puhelimeeni!

 Eilen tosiaan myös pennut syntyivät ja alunperin luultiin, että niitä on viisi, mutta yksi syntyi kuolleena.. Brie on toiminut aivan loistavasti äitinä, mitä nyt haluaisi koko ajan ulos. Tiedä sitten miksi ei viihdy sisällä?

Mun kamerakin tarvisi tyhjentää kuvista, kun siellä on jo niitä aivan liikaa, mutta se majailee vielä mun kaverilla kun unohdin sen sinne :D Nyt pitääkin lähteä treenaamaan Wes-heppaa, ennenkuin tulee pimeetä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti