keskiviikko 11. syyskuuta 2013

Kuulumisia

Kyllä äiti, olen hengissä vaikka en eilen tänne mitään kirjoittanut ;)

Pari päivää olinkin vissin kirjoittamatta mitään, kun ollut kiirettä sekä pari päivää sitten oli vähän huono päivä ja piti keräillä voimia juuri kyseisen päivän takia, mutta nyt olen jälleen iskussa sekä valmiina kohti uusia tuulia sekä valmis ottamaan lisää haasteita vastaan!



Koulussa jotkut asiat sujuvat enemmän kuin hyvin. Esimerkiksi mua pyydettiin näyttelemään meidän koulun näytelmään ja vielä pääosaan! Teatteriopettaja sanoi, ettei se haittaa ollenkaan, että mun englanti ei ole äidinkieleni, jonka takia se ei ole yhtä hyvä kuin muilla samassa ryhmässä olevilla, mutta mulla on kuulemma niin hyvä heittäytymiskyky (google translate auttoi tässä sanassa :D)  kieli haittaa mitään vaikka kuulemma mun englanti on hyvä verrrattuna siihen, että tää on vasta mun kolmas viikko täällä!

On muutenkin tosi mahtavaa kuulla kaikilta, ehkä eniten kuitenkin naapureilta, että kuinka hyvin puhun englantia ja olen kuulemma heidän mielestä paras vaihtari mitä tällä perheellä on ollut. Sen takia pääsenkin joka paikkaan hostvanhempieni kanssa kuten näihin isoihin kisoihin, jonne tulee myös Wes mukaan.

Eilen illalla mun aluevalvojakin tuli rutiinitarkastukselle ja oltiin juuri silloin naapureilla syömässä ja hän tuli sinne meidän kanssa ja kehui mun puheliaisuutta ja sanoi, että jos jatkan samaan malliin niin tulen pärjäämään oikein hyvin. Ymmärrettävää on kuulemma se, että koulussa on vaikeuksia kielen kanssa sillä sanat ovat lähestulkoon tuntemattomia. Osa opettajista tuntuu tajuavan tämän, että en ymmärrä kaikkea enkä pysty tekemään kaikkia asioita samalla aikataululla kuin muut, poikkeuksia kyllä näistä opettajistakin löytyy..





 Edellispäivänä meille saapui myös uusi koira ja jälleen on luku kymmenen kasassa tosin se määrä suurenee hetkenä minä hyvänsä sillä se saa pentuja!! Brie on siis corgi, joka on pelastettu ja hostäitini haki sen eläinsuojasta pari päivää sitten ja on niin hellyttävä koira, ettei siitä voi olla pitämättä. Se seuraa mua aivan joka paikkaan ja nyt onkin sängyssä jo aika ahdasta, kun on kaksi koiraa ja munkin pitäis mahtua vielä jonnekin :D

appaloosan ja aasin risteytys 


Viikonloppuna olisi tarkotus laittaa Wes traikkuun ja lähteä parin kilsan päähän valmennukseen yhdellä melko kuuluisalle valmentajalle, että saataisiin hiukan neuvoja kisoja varten, jotka on siis kuukauden päästä. ps. äiti ootko lähettäny mun saappaat jo?

Noita kisoja varten on siis ostoslistalla kisahousut sekä kisatakki, kun ne on pakollisia täällä kisoissa ja kannuksetkin pitää löytää jostain kaupasta sillä ilman niitä ei saa startata.. pps. äiti jos et oo lähettäny saappaita vielä niin laita samaan pakettiin mun valkoset kisahousut ja kannukset heppakaapista, muuten joudun ostaa ne..



On ollut hieman tunari olokin vielä, joku viikko sitten multa meni jalasta melkein kokonaan läpi rautalanka ja nyt tänään sain pohkeeseeni kivan kokoisen haavan joka on siis koko pohkeen pitunen, mutta ei onneksi ole syvä eikä tullut edes paljon verta. Tätä menoa mun perheeltä loppuu desinfiointi aine :D


Kuinka moni teistä muuten huomasi, että kaikki postauksen kuvat on otettu Iphonella? Eli kyllä omistan siis nykyään Iphonen ja sekä nuo ylläolevassa kuvassa olevat lenkkarit, rakkaus.

15 kommenttia:

  1. Ei vitsit sulla on iha sika hienoo siellä!! Oon näääääääääin kateelline :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hehe, kyl kieltämät oon ennemmi jenkis ku suomes :D

      Poista
  2. Mitkä kisat sulla on? Tai miten ne eroaa Suomen kisoista?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siis siellä on kaikennäköisiä luokkia, en itsekään tiedä oikein ja kun on valmentajan luona käyty niin osaan sanoa, että mitä luokkia menen ja myöhemmin kerron miten erosivat suomalaisista kisoista, vielä en tiedä siitäkään mitään!

      Poista
  3. Heips tyttäreni.... eeeen ole vielä lähettänyt saappaita, tänään lähtee. Pakettikin oli vielä auki, joten laitan ne valkoiset ratsastushosut sinne mukaan ja jos löydän... niin myös ne kannukset.

    Terkkuja Olkiluodon saarelta, täällä paistaa aurinko :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin ja unohdin sanoa, että myös minä olen niiiiin kateellinen.

      T. Äitsykk

      Poista
    2. Osasit jopa kommentoida tänne :D

      Poista
  4. Minkä iphonen ostit?:)

    VastaaPoista
  5. millä rahalla ne sulle ostelee kaikkea?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai ketkä? Mun hostvanhemmat vai oikeet vanhemmat?

      Poista
    2. Ei ne nyt mulle mitään tietenkään osta, ja heidän raha-asiat ei myöskään kuulu tänne :)

      Poista
  6. kypärän, iphonen, lenkkarit... tuskin sulla itellä rahaa on

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse olin koko kesän töissä, sekä vanhempani siirtävät tililleni rahaa tarpeen tullen :)

      Poista