sunnuntai 29. syyskuuta 2013

Talvikausi korkattu sekä synttäreitä

Talvikausi tarkoittaa siis meillä sitä, että lämpötila on ollut 17-20 astetta, jolloin kisahevosille puetaan loimet päälle aamuisin sekä tallin ovet lyödään yöksi kiinni ja kun Wespukkahan on PSSM- positiivinen niin joudun sen aamuisin enne koulun alkua viemään ulos!






Ja nyt kun satoi tosi rankasta pari päivää sitten niin ei pääse kentälle ratsastamaan ja Wespukan pitää liikkua joka päivä edes tarhassa, jotta sen kaikennäköiset arvot pysyvät hyvinä. Nyt mulla on ainakin ollut aikaa kuvailla sekä touhuta muutakin kuin vain treenata :) Kuten hankkia yli mageet kynnet, jotka näyttää tälle:

Olen rakastunut



Tänään oltiin hostvanhempieni keskimmäisen tyttären vanhimman pojan synttäreillä (huh olipa pitkä), joka täytti tänään kolme vuotta. Synttärit oli oikein mukavat ja ihmiset oli tosi mukavia ja halusivatkin puhua mun kanssa aika paljon. Välillä en ihan ymmärtänyt kaikkea kuin lapset huusi taustalla mun nimeä ja aikuiset yritit mulle puhua samaan aikaan, mutta suurimman osan ymmärsin silti. Jee! Pakko vaan hehkuttaa kuinka innoissani olen, että kuinka paljon saan positiivistä palautetta mun sosiaalisuudesta ja siitä, että en ole niin ujo kuin muut vaihto-oppilaat ovat olleet (?).

synttärisankarin "kakku", joka oikeesti sisälsi muffineja!! Hurjan hauska idea
Nyt saatte jopa mustakin pitästä aikaa järkkärillä otettuja kuvia. Ainakin yritin näyttää ihmiseltä, enjoy ja kärsikää.. :D


Kuvia tulikin otettua melko paljon sekä muokkailin niitä aika rankalla kädellä. Mitä mieltä olette, onko liikaa kuvia tai mitä tykkäsitte "rajummasta" muokkauksesta?

6 kommenttia:

  1. ihanan paljon kuvia ja sopivasti tekstiä :) noi sun kynnet ovat kyllä liian ihanat <3

    VastaaPoista
  2. just kiva ku on paljon kuvia ja ite tykkään paljon muokatuista, ainaki on nähty vaivaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en vaan oikein osaa muokata kuvia tai vähintään yli muokkaan :D

      Poista
  3. Sulle ois haaste mun blogissa! :-) http://sofiannn.blogspot.fi/2013/10/haaste.html#comment-form

    VastaaPoista