torstai 5. syyskuuta 2013

Miltä näyttää mun arkipäiväni?

 Mun päivä alkaa aina herästyskellon sointiin, joka soi 6:05. Kuvasta huomaattekin, että aamusinkin on lämmin, mutta olen kai jo liikaa tottunut kuumuuten, että oli pakko kiskoa takki aamulla päälle!

 Meikit vedän naamaan noin kymmenessä minuutissa. Mun meikki näyttää todella simppeliltä, kulmakynää,meikkivoidetta,aurinkopuuteria sekä ripsaria (+kajaalia)
 Kello alkaa häämöttää jo varttia vaille seitsemään ja vetäsen pikaisesti naamaan muroja sekä kahvia!

Mun asu näyttikin tänään tältä!


 Pari minuuttia vaille seitsemän kävelen tienposkeen odottamaan bussia ja Boss tuttuun tapaan tulee odottamaan bussi mun kanssa ja Boss odottaakin muuten tasan niin kauan tienposkessa, että mä olen bussissa :D

Koulua mulla oli ihan normaalisti ja siellä en viitsi kuvailla, kun en ole varma niistä säännöistä, kun siellä ollaan niin tarkkoja kaikista!
 Koulusta olen kotoa siinä viiden aikoihin ja puoli kuuden aikaa mennään aina talliin. Mä hoidan aina pikku tallin, jossa asuu Wes, kolme vauvaa sekä uusin heppa, joka on kyllä periatteessa vanha jo, mutta tuli tänään takaisin, kun vietiin sitten taas eilen yksi lainatamma takaisin kotiinsa niin saatiin talliin tilaa tälle hepalle! Etualalla näettekin Wesin ruoka!


 Sitten lähdettiinkin yht'äkkiä kauppaan, kun tajuttiin ettei ole mitään ruokaa eikä ole muroja ja maitoa mulle aamuksi! Samalla käytiin One Dollar nimisessä kaupassa ja sieltä mulle tarttui nuo mukaan mitä tarvitsen paitsi tuo Trail Mix pussi. Viikonlopun aikana olisi tarkotus mennä kaupoille paremmin sekä hakemaan mulle puhelin, jee !



 "shoppailun" jälkeen mentiin kaupunkiin syömään ja itse valitsin sieniä sekä lihaa, oi nam kun olikin hyvää!!

Yleensä kyllä ratsastan joko heti ruuan jälkeen tai sitten illalla seitsemän aikaa kun aurinko alkaa laskea, mutta nyt Wes pitää parin päivän loman, kun on ollut sen verran raskasta sille ja tänään saapui myös sille enkkusuitset vihdoin joita menen testaamaan joko huomenna tai lauantaina. Wes tarvitsisi vielä saada rekisteröityä (meiltä puuttuu sen paperit sen vanhoilta omistajilta) , jotta saadaan se ilmoitettua kisoihin! Kengätkin kyllä se tarvitsisi tässä parin viikon sisällä sekä uuden huovan...

2 kommenttia:

  1. hirvee tää uus banneri.. mikset antanut vaikka sen edellisen olla?...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei syytä huoleen tuo banneri viipyy vain pari päivää kun halauan ajankohtaisempaa, kun vanhassa bannerrissa ei ollut yhtään kuvaa jenkeistä :)

      Poista