lauantai 5. lokakuuta 2013

Minä

Millainen ihminen täällä ruudun takana sitten on?



Sanoisinko itsepäinen ja jääräpäinen maalaisflikka, joka rakastaa eläimiä, juhlimista, urheilua sekä shoppailua. 


Haaveilen usein asioista enkä yleensä osaa toteuttaa näitä asioita, mutta talvella otin tuumasta toimeen ja hain vaihto-oppilaaksi ja nyt ollaankin oltu jo melkein kaksi kuukautta Texasilainen.


Olen ihmisenä itsepäisyyden lisäksi ystävällinen (ainakin niille, jotka on mulle) sekä sosiaalinen ja voisinkin sanoa, että puhuminen on melkei mun lempipuuhaa. Pidän kirjoittamisesta sekä ehkä hieman itsekkäästi ajateltuna pidän siitä, että saan kertoa miten mun päivä meni ja minkälaiset fiilikset mulla on. En todellakaan pelkää olla itseni,  se ei pelaa, joka pelkää.


Mahtavinta elämässä on kokea uusia asioita sekä luoda muistoja, jotka muista vieläkin, kun istut kiikkustuolissa miehesi kanssa. Siksi kutsunkin itseäni yllytyshulluksi, joka lähtee lähes tulkoon joka paikkaan mukaan kunhan kysyy. Hyvä esimerkki oli kesällä viikon reissu Ruotsissa hyvän kaverini kanssa, jonne lähdin päivän varotus ajalla.

I miss u 


Vaikka olenkin rämäpää sekä huoneeni näyttää aivan katastrofisen kamalalta usein niin silti pidän itseäni perfektionistinä aika monessakin asiassa, mutta olen ihan hirveän huono saapumaan paikkoihin oikeaan aikaan, mutta kylläkin saavun aina aivan liian ajoissa. Kuten ekana päivänä koulussa olin 40 minuuttia ennen, kun hätäilin, että myöhästyn. 

Olen tähän astisen elämäni aikana kokeillut erillaisia urheilulajeja sekä ehkä hieman omia rajojani monessa asiassa. Kuitenkin hevoset on pysyneet mun elämässä 11 vuotta ja viime vuonna innostuin saliurheilusta ja nyt onkin tavoitteena treenata näkyvät lihakset. Amerikassa olessa tämä projekti joutuu jäihin kunnon salin puututta, mutta sen tilalle saapuu jokin muu urheilulaji, jonka paljastan myöhemmin.


NYT TULIKIN OIKEI OLAN TAKAA KUVIA ITSESTÄNI. OLITTEKO KUVITELLEET MUT TÄLLÄISEKSI?

2 kommenttia: