keskiviikko 23. lokakuuta 2013

Nails day!

Huippu hauska ilta eilen! 

Lacey laittoi mulle heti kouln jälkeen viestiä, että ole valmiina, että mennään laittamaan meidän kynnet, kun vanhat oli jo aika kehnot ja menneet pitkiksi heh. No, mutta ajattelin ensin, että en varmaan pääse, koska pitää hevoset ruokkia, mutta Laceyn äiti olikin soittanut jo mun hostäidille ja sopinut asiasta!

Se on aina hurjan vaikeeta päättää, että millaiset kynnet ottaa, kun heillä on niin paljon erillaisia värejä sekä nuo "timantit" on erikokoisia eri malleissa. Tällä kertaa päädyin aika perus väriin eli siniseen vaikka multa ei varmaan löydy mitään vaatteita sinisenä paitsi mun takki, hyvä syy ostaa uusia vaatteita, joita kyllä tarviinkin jo, kun en ole yhtään varautunut talveen ja ilman alkaa jo kylmenemään!


Pakko myöntää, että tykkään jopa tästä sinisestä vaikka Laceynkin kynnet on aika mageet, niistä kuva alla.



Kynsien laitoin jälkeen mentiin kuuntelemaan eläinlääkärikerhoa, jota Laceyn äiti vetää ja Laceykin kuuluu siihen. Alkuun se oli tosi kiinnostavaa, mutta sitten mun keskittyminen herpaantu ihan hetkeksi ja putosin kärryiltä. Loppua kohden kyllä tajusin taas mistä puhuttiin. Nyt jopa tiedän syytkin, että miksi koirille ei saa antaa sipulia ja suklaata, tietoinfo iskenyt!


Käytiin ekaa kertaa Starburckissakin ja oi että, että sen paikan juomat on aina niin hyviä. En kestä! Mä otin sieltä limekakku tikkarin sekä mansikka juoman, nam!


7 kommenttia:

  1. Aika päheet kynnet ;-). Toi viimeinen kuva näytti liian herkulliselta. Mitenkäs ne jäätelöannokset, mä muistelen niitä vieläkin kaiholla kymmenien vuosien jälkeen.
    T: Äitisi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on tosi tylsiä täällä, samallaisii ku suomes..

      Poista
    2. Oh no, mä olisin tilannut peanutbutter cup sunday with oreo cookies icecream -annoksen ;-)

      Poista
  2. paljonko toi vikan kuvan juoma maksoi? :)

    VastaaPoista
  3. paljonko kynnet maksoi?

    VastaaPoista
  4. eka ano: se oli 3.75 dollaria
    toka ano: 30 dollaria ja ne pysyy tosi hyvin, viimeks mulla neljä viikkoa, kasvoi vaan liian pitkiksi!

    VastaaPoista