sunnuntai 6. lokakuuta 2013

Nyt kuuluisat blogi arvostelut

Tämä teksti on kirjoitettu n. kuukausi sitten, mutta päätin ajastaa tämän tähän väliin, kun ollaan matkalla Tulsaa hevoskisoihin, joissa vietetään neljä päivää ja näin blogi ei vietä hiljaiseloa!  Ensinäkin mun siis piti julkaista tää postaus ensin viikko sitten, mutta mun kone sekoilee eikä antanut mun tehdä mitään tämän kanssa. Pahoin pelkään, että kohta on koneen vaihto edessä sillä tää sammuilee jatkuvasti ihan yhtäkkiä. Toivottavasti nyt tän vuoden kestäis vielä..Miettisinkin, että pitäiskö mun alkaa kirjoittaa postauksia englanniksi myös tai yrittää kertoa samat asiat hieman tiiviimmin kuin suomeksi. Miltä kuulostaa? Ainiin jos nyt vielä mainittakoon, että missasin eiliset homecoming tanssit, arvaatkaa ärsyttääkö. Olin siis laittautunut ja kaikkea, odottelin vain kaveria hakemaan, mutta sitten hän soitti, että auto hajosi ja odottaa hinauspalvelua tienreunassa. ARGH.  Tilasin eilen myös pari pakettia tulemaan, sillä täällä alkaa kelit viilenemään, eilenkin oli vain 22 celsiusta ja mulla ei ollu takkia tai muitakaan lämpiä vaatteita niin hevoset ruokin Mistyn (hostäiti) takki päällä, onneksi multa löytyy yhdet lökärit sentään! Huomenna jatkuu vielä "viikonloppu" silllä on Columbuksen päivä tai jotain sen suuntasta! Pienet välikuulumiset tähän väliin ja huomiseksi yritän keksiä jonkin näköistä postausta, kenties jo uudesta (mahdollisesta) harrastuksesta! 

Valitetavasti tähän tuli niin vähän blogeja en halunnu toistaa samoja blogeja kerta toisensa jälkeen, joten tässä kaksi lempiblogiani näistä sekä päälle pieni arvostelu. (banneria klikkaamalla pääset blogiin)

what makes me wanna live - ronski 

What make me wanna live - blogin kirjoittajan kirjoittamistyyli miellytti mua sekä mua kiehtoi piristävät kuvat sekä vaihtelevat hevoset. Vaikka banneri ei omaan mieleen mielytä niin kattava selitys kirjoittajasta sekä kiva tausta korvaa sen. Erikoispostauksiakin tästä blogista löytyy mukava määrä, koskaan ei tietysti voi sanoa, että niitä olisi liikaa ;) 
IGJAR
 Walking Mermaid 
Walking Mermaid - blogin kirjoittaja on mulle kyllä mulle tuttu. Anna on mua vuoden vanhempi, joka oli viime vuonna vaihdossa Jenkeissä ja itse haen melko paljon "apua" Annan blogista vanhoista teksteitä pahan paika tullen. Anna kirjoittaa kivalla tyylillään sekä blogi sisältää paljon hyvälaatuisia kuvia, joita ihailen! Anna vuokraa myös suomenhevosta nimeltä Sälli ja kuulemmekin ratsastuksista blogissa. Esittelysivuja jäin kaipaamaan tästä blogista sillä tuntemattomien on vaikea pompata kelkkaan tietämättä kirjoittajasta mitään.

4 kommenttia:

  1. Onko läppäri kovin kuuma kun sammuu? Todennäköisimmin koneen sisällä/tuulettimessa on pölyä eikä jäähdytys toimi siksi kunnolla vaan kone pääsee ylikuumenemaan. Kannattaa puhdistaa/puhdistuttaa se kone jossakin, ettei synny suurempia vaurioita.

    VastaaPoista