lauantai 4. tammikuuta 2014

@Dallas

Mä oon niin kuollut ettei ole tosikaan. Päätin siis lähteä Dallasiin mukaan, koska mulla oli jotenkin sellainen olo, että sinne on mentävä, kun koko muukin perhe sinne matkasi, mutta päivä olikin pidempi mitä sen odotin olevan. Liikkeelle suuntasimme puoli yhdeltätöistä ja kotona oltiin illallisaikaa eli kuuden maissa. Koko päivän kävelleen voin kertoa, että olen päivän treenin tehnyt, ei tarvinnut lenkille lähteä enää!





Jonkun verran kuvia napsin sieltä akvaariosta (?), mutta mua ärsytti tosi paljon, kun joutui lasin läpi ottamaan kuvat, tietenkin, mutta, kun heijastui tosi paljon siksi monet kuvat meni piloille ja ne kuvat tulevat jäämään vain mun koneelleni.








Tuolta mentiin yhteen ostoskeskukseen Dallasissa, josta itse kävelin ulos pelkkien postikorttien kanssa, hyvä mä. No ei mulla olis ollu varmaan varaa mihinkään asiaan siinä ostoskeskuksessa. Kyseinen ostoskeskus olikin sellainen hienommille ja rikkaille ihmisille tarkoitettu ja sen huomasi kyllä niistä ihmisistä, jotka siellä kävelivät. Vähän erinäköisiä ihmisiä kuin Dentonin ostoskeskuksessa.. :D

Nyt yritän saada vihdoin kaikki kortit kirjoitettua, jotta saan ne lähetettyä, niidenhän piti olla joulukortteja... oho.

Koulutkin alkaa täällä tiistaina ja mä olen aivan paniikin vallassa, kun menen kuitenkin uuteen kouluun enkä tunne sieltä ketään! Milloin teillä alkaa Suomessa koulut? Vai onko ne alkaneet jo?





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti