torstai 16. tammikuuta 2014

Vihdoin!

Eka ratsastin tänään normaalisti Fancyn, joka oli muuten aivan kauhea vasempaan kierrokseen, jonne se on yleensä tosi hyvä, mutta nyt se vei mua kuin märkää rättiä ja yritinkin saada mun valkun kyytiin saamaan sen läpi, kun mä en saanut sitä vasempaan vaikka rynkytettiin tunnin verran, mutta ei.. Onneksi Sydney ratsastaa sen huomenna!


No nyt sitten siihen mitä ootte odottanut, mulla on materiaalia!!! Kyseessä sama tamma jolla hyppäsin ekaa kertaa ja en sillä sen jälkeen mennyt, mutta se tarvi liikutusta ja Sydney päätti mua hypyttää sitten ja olin aivan kuollut! Jos mä oikein ymmärsin niin mulla olisi tarkoitus alkaa oikein treenaamaan tällä hevosella kohti kisoja, mutta en sillä nyt sunnuntaina vielä mene. Tai jos en tällä mene niin sitten, mulle etsitään toinen estehevonen, jolla mäkin opin jotain! ja oppimista tarviinkin, kun katsoo mun istuntaa, en tiiä mitä on taas tapahtunut, kun painostan mun istunnalla taas noin paljon..
Mä en enää tiiä miten saan mun ajan sovitettua, kun mulla alkaa softball treenit ja ne kestää viiteen saakka ja kuudelta tulee pimeää ja meillä ei ole kentällä valoja ja mun tarvis ainakin yksi hevonen ratsastaa aina päivässä ja nyt kun olen pyrkimässä Varsity tiimiin ja siihen pitää olla oikeesti omistaunut, ja haluankin omistautua myöskin softballille, mutta myös ratsastukseen. Maaliskuun jälkeen tämä ei ole ongelma, kun valoa riittää yhdeksään saakka niin kerkeän tekemään kaiken.. Multa on loppunut idea kesken tän ongelman suhteen!
ja äidille vielä todiste, että huone on siisti ;)
Huomenna alkaa siis stressi ajasta, kun on ekat softball treeni, kuulumisiin!

2 kommenttia:

  1. Toi kenttä näyttää iha jäätävän isolta :--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on suurinpiirtein luvian aluekentän kokonen, vähän pidempi ehkä :)

      Poista