keskiviikko 15. tammikuuta 2014

mä oon liian kiireinen

kenen muun huone näyttää tälle?

entäpä vaatekomero?
Mä oon vaan ollu niin kiireinen niin aamulla ennen koulua, koska meillä menee bussit ihan tyhmästi ja joudun lähtemään tuntia aikaisemmin kouluun ja olemaan siellä tunti ennen kuin koulu alkaa ja mulla ei riitä jaksamusta herätä tarpeeksi aikaisin, että mulla olisi aikaa suunnitella vaatetusta, lähinnä aamuisin käy niin, että revin kaikki ulos ja yritän pukea jotain päälle ja sama kiire jatkuu koulun jälkeenkin niin huone pääsi repsahtamaan, mutta otin tänään niska kiinni ja kiillotin huoneen taas lattiasta kattoon. Koulun jälkeen on tämä tyhmä bussisysteemi taas ja joudun koululla odottamaan melkein tunnin, kunnes bussit tulee vaikka autolla mentäessä olisin oikeesti parissa minuutissa kotona.. Mä niin odotan, että mun kaveri saa sen auton huollettua, en kestä enää näitä koulubusseja!


En oo sit hetkeen treenannut näin ahkerasti kisoja kohti kuin tällä hetkellä ja mulla on niin hyvä tsemppi vaikka eihän me lähdetä kummankaan hevosen kanssa voittoa hakemaan, lähinnä vain, että hevoset saavat rutiinia ja saadaan edes kaikki radat läpi ja tavoitteena on vielä, että mäkin pysyn vielä hengissä. Eikä olekin tosi realistiset tavoitteet? Toivottavasti vielä onnistutaan, luokat on onneksi helpot niin ei tule niistä ainakaan ongelma. Fancy saattaa olla se ongelma enemmänkin, Tattoo käyttäytyy varmasti melko mallikelposesti! Tänään meni hyppyreenitkin niin hyvin tosin en hypännyt Fancyllä enkä Tattoolla enkä vissin hyppääkään niillä ennen kisoja, eli meen kylmiltään testaamaan ja jos jaksan neljän radan jälkeen vielä niin ymmärtääkseeni hyppään mun valkun kasvatilla jonkun vähän isomman radan, että mäkin saan enemmän kokemusta isommista luokista :)

Tattoo, ehkä maailman edustavin kuva, mutta näätte ainakin minkänäköinen hevonen on kyseessä!
Pakko sanoa, että olen niin otettu, kun tallilla mun valkut yrittää saada mua kaikin keinoin jäämään edes kesäksi ja suunnittelee suurinpiirtein mulle jo taloa tähän tontille. Jäisin kyllä enemmän kuin mielelläni meidän talliporukan joukkoon, mutta äiti ja isi haluu mut varmaan kotiin siinä kesäkuussa enkä kyllä tiiä, että miten ne säännötkään menee ja ei senpuolee en halua missata juhannusta ja sanoinkin näille, että en haluu missata juhannusta ja nää vastas mulle vaa, että kyllä me sulle festarit tänne järjestetään ja biletetään läpi viikon :D Saa nähdä kuinka paljon itken, kun täältä joudun joskus lähtemään. Näin jälkekäteen mietittynä, olisi varmaan pitänyt jäädä Sangeriin niin en olisi tavannut näitä ihmisiä Krumista niin mun lähtö voisi olla edes hieman helpompaa, kun nyt jo mua ahdistaa ajatus, että mun pitää jossain vaiheessa lähteä takaisin, enkä näe enää samoja kasvoja, joita olen tottunut katsomaan joka päivä.. Elämä on vaan joskus rankkaa ja elämässä on aivan liikaa valintoja, mutta se on satavarmaa, että tämä ei ole viimeinen kerta, kun tähän kylään saavun, sen mä tuun lupaamaan. Ties vaikka lukion jälkeen tulisin tänne töihin näiden kanssa, who knows?

13 kommenttia:

  1. sun on ehottomasti saatava joku räpsimään josai vaiheessa lisää ratsikuvia/videoita !! ja niistä kisoista ois megakivasiistii nähä se rata videolla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. me ollaa aina sillee et nyt kuvii, mut sit ollaan liia laiskoi:D

      Poista
  2. haluun kans nähä jonku radan videolla !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiiä kehtaanks laittaa ratoi tänne ku joudun ne varmaa rynnii läpi ainakin Tattool ja Fancyl...

      Poista
  3. Miks et kävele kouluun jos on autolla vaan muutaman minuutin matka?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koska tossa on iso tie jota pitkin joutuisin pari sataa metriä menemään ja mun hostvanhemmat ei anna mun kävele siinä kohtaan...

      Poista
  4. Mä oon niin kade sulle! Jokaisen pikkutytön unelma, kävellä tallinpihaan ja omistaja tyrkkää kourallisen hevosia joilla "pitää" alkaa kisaamaan :D Sä oot niiiiiiin onnekas!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan tää tosi kivaa, että mulle vaan tyrkätään lisää ja lisää hevosia ja mua pidetään kuin omana lapsena tallilla! Ei vois ihanteellisella tilannetta olla :) ehkä en palaa takaisin enää :D

      Poista
    2. Juu, ei käy! Kotiin on tultava ;-).
      Niin, ja olis ollut kiva nähdä kuva siitä kiillotellusta huoneesta eikä tuosta tutusta näystä....
      Nii ja toivottavasti saat sieltä tallilta sitten turvaliivin, ei kuullosta ihan turvalliselta.....
      Nii ja miten koulunkäynti, nyt tuntuu olevan niin paljon ohjelmaa....

      Varmaan jo arvasit, kuka tätä kirjoitti.... Äitsykkä ;-)

      Poista
    3. todellaki tuut !!!!!
      ja otatte kaikki nyt itteennw niskasta kiinni ja otatte kuvia ja videoita koska laura suamen kylmästä talvesta tarvitsee piristystä. hei oikeesti tääl on tyylii ollu lähiaikoin -20 vaik viime viikol oli plussaa !!! ostan jonku äkkilähö sin ja majotun teille !!

      Poista
    4. Äiti, huome alkaa pesistreenit ja koulu menee nopeasti, tänään oli ekat huumetestit, ei enää ikinä, yök. Ja Laura tuun mä ihan sun takia ;) meil menee homma aina kahvin juonniks xd

      Poista
  5. Onko tuolla normaalit estekorkeudet kuin Suomessakin, minkä kokoista olet viikonloppuna menossa hyppäämään?:-)

    VastaaPoista
  6. Kyllähän ne mulle ne korkeudet sano, mutta en tajunnu niist mitään ku ei ne käytä senttimetriä :D

    VastaaPoista