lauantai 25. tammikuuta 2014

Pitää olla iloinen pienistä asioista


En tiiä miksi mulla on just nyt sellainen tosi iloinen olo, vaikka mun käsi huutaa hoosiannaa, kun jouduin "hevosonnettomuuteen". Tattoo sai siis vetopaniikin ja mun käsi oli narussa jumissa, mutta kuitenkin se ei nyt kuitenkaan ollut tän asian pointti.. Lähinnä se, mistä asioista saan olla onnelinen tällä hetkellä. Kuinka monta pientä asiaa oon tänään huomannut mitkä on saanut mulle hymyn huulille, kuten aamulla oli ihana herätä kahden koiran vierestä ja lapset tuli melkein heti aamupalan jälkeen lauleskeleen mun huoneeseen.

K

Mulla on niin unelma tilanne hevostenkin suhteen ja ihania ystäviä tallilla ympärillä, jotka ovat varmasti elinikäisiä mulle. Tänään pyöräilessä kotiin tallilta ja kuunnellessa hyvää musiikkia tajusin oman onnellisuuteni juuri nyt. Kavereita on, vaikka eivät kaikki asiat olekaan samallaista kuin Suomessa eikä heidän kanssaan vietetä niin paljoa aikaa, niin ei se mua haittaa. He osaavat silti piristää ja naurattaa mua aina. Mulla on huippu perheet niin Suomessa kuin täälläkin. Molemmat perheet kannustaa mua ja on mun tukena, eivät hauku tai jätä mua varjoon. Kaipaan kotiin, mutta samaan aikaan en tahtoisi jättää tätä elämää mitä mulla on täällä. Jos saisin yhden toiveen jättää niin se olisi, että saisin nämä molemmat elämät yhdessä, ei tarvitsisi luopua kummastakaan.

KUINKA MONI TEISTÄ JOSKUS HAVAHTUU KUINKA HYVIN ASIAT ON?



Ja nyt ton kommenttimyrskyn takia on kommenttivahvistus päällä, eli kaikki kommentit menevät mun kautta ennenkuin päätyvät nettiin ja jos koen ne epäsopiviksi blogiini niin en tule niitä julkaisemaan :)


4 kommenttia:

  1. kiva postaus:) voisitko joskus tehä videoo tyyliin koulussa missä kuvaat sitä koulupäivää tai sun kavereita tai jotn:D vai saaks siellä kuvata:o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meijän koulussa on ehdoton ei kameroille, ainoastaan puhelimen kameraa saa käyttää lounaalla :/

      Poista
  2. Noniin, piditkö narua väärin kun kätesi jäi siihen jumiin? :''D Eikö sinulle olla opetettu miten narusta pidetään kiinni ihan siltä varalta jos hevonen saa vetopaniikin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oli käytävällä kiinni hätälukoilla enkä ja ylimääräinen naru oli vaan heitetty mun käden ympärille ku en kerinnyt sitä vielä irrottamaan :)

      Poista