maanantai 13. tammikuuta 2014

Oon niin hukassa



Oon ollut oikein blogivapaalla melkein viikon verran mun  koneen ollessasi totaallisesti pois käytöstä, mutta nyt sain tän toimimaan ja onnistun jopa kirjoittamaankin jotain, tosin harvinaisen hidasta touhua tämä on, mutta kuitenkin voisn ehkä palata viikon verran taaksepäin, kun aloitin uuden koulun paikallisessa koulussa. Mulla alkoi koulu tosi hyvin ja sainkin heti kavereita ekana päivänä. Ehkä joskus onnistuisin saamaan vaikka kuvan meidän koko jengistä yhdessä, let see..

Kouluhan on nyt melko erillaista ja paljon vaikeampaa kuin se oli entisessä koulussani. Täällä meillä ei esimerkiksi ole tietokoneita ja puhelimien käyttö on vain sallittua tuntien alussa viisi minuuttia sekä aamulla ennen koulun alkua koulun tiloissa sekä lounaanlla - muuten kamerat valvovat puhelimen käyttäjiä ja jos puhelinta käytät koulun käytävällä se otetaan sulta pois ja joudut koulun jälkeen maksamaan $15. Mutta pidän silti tästä koulusta huomattavasti enemmän ja koulupäivä meneekin paljon nopeammin ja mikä parasta meillä on toinenkin vaihtari koulussa, jolla on sama historiantunti mun kanssa. On ihan mahtavaa, kun nyt on joku jolle puhua näistä vaihtaritunteista, jotka ovat viimeisen viikon aikana ollut erittäin pinnassa ehkä eniten siitä syystä, että yksi mun kavereista,joka myöskin saman järjestön kautta vaihdossa niin on lähdössä kotiin viikon tai kahden kuluessa, hän on jo kolmas, joka on lähtenyt meidän porukasta takaisin Suomeen ja pelkään, että mulle tulee samallainen tunne, että on vain pakko päästä kotiin... Tääkin ajattelu voi myös johtua tästä mun syysmasennuksesta, kun täälläkin on nyt ollut tosi surkeat keli - vettä satanut ja ollut tosi kylmä, jonka takia en esimerkiksi päässyt tallille koko viikkona, sillä pidettiin talli suljettuna, jotta putket eivät jäädy.






















Tää postaus on nyt kyllä sellaista sönkkäystä, mutta niin oli mun viikonloppukin! Olin mun kaverin kanssa melkein koko viikonlopun, ainoastaan pe-la yön ja aamun vietin kotona, ja me jouduttiin ihasta draman kohteeksi ja voi luoja, tuli ihan mieleen perus teinileffat täältä päin maailmaa. Nää oikeesti riitelee sillä kissatappelu tyylillä, ainakin suurinpiirtein ja aivan pikkuasioista, tämä riita osottautuikin jopa niin isoksi, että ei haluttu hänen enää istuvan meidän pöydässä lounaalla ja oltiin jopa suunniteltu mitä tullaan hänelle sanomaan, kun hän saapuu kouluun, mutta hän ei tullut edes kouluun tänään..  Saa nähdä millaisen reaktion meidän pöytä saa huomenna, odotan jopa innolla asiaa :D


No entä miten hevoset? Molemmat vietti viikon verran vapaata ja Ink sai uudet popot jalkaan ja Fancy oli seonnut normaaliin tapaan, kun ei ollut saanut tarpeeksi huomiota. Kävin tänään molemmat liikuttamassa, mutta päätin, että selkään en kiipeä, kun tiesin niiden olevan räjähdysherkkiä atomipommeja ja onneksi en kiivennyt. Molemmat rallittelivat sellaista tahtia - Fancy liinassa ja Ink pyörötarhassa. Ink tarvii tosiaankin saada liikutusta, kun enhän mä meinannut saada sitä kiinni, se vain juoksi ja juoksi kunnes tein saarsin sen ja sain sen kiinni! Huomenna mulla on erittäin kiireinen päivä, joten voi olla, että toinen juoksee taas liinassa ja toisen ratsastan pikaisesti. Ja keskiviikkona mun olis tarkotus hypätä kaksi hevosta, joista en tiedä vielä mitään. Odotan innolla!


Lauantaina meille saapui tälläinen riiviö, Indi. Kauhee termiitti ja ylivilkas koira, joka ei oikeesti pysy paikallaan sekuntiakaan, paitsi jos se näkee ruokaa.. Indy on mun tietääkseni 3- vuotias Italiaano, joka on myöskin Rescue- koira, kun Lilykin. Mun nukkumista vaan vähän haittaa nyt, kun tuli yksi unikaveri lisää, ainakaan ei tule kylmä! KUINKA MONI ARVAA MISTÄ NIMI INDY TULEE?

No huhhu mikä teksi tästä tuli taas aikaseksi, mutta ehkä kuitenkin kaikki pääsivät kärryillä mitä on tapahtunut viimeisen viikon aikana, ps. myöskin mun tukka on saanut uutta väriä lauantai aamulla. MIKÄ LUULETTE VÄRIN OLEVAN?

2 kommenttia:

  1. Ekaks ajattelin, että eikö sulla olekaan kivaa? Sitten toi sun loppublogi kyllä vaikutti jo ihan lupaavalta. Olis kyllä kiva saada kuvia siitä sun jengistä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan mulla kivaa täällä, aamut on vaikeita heräämisen takia :) mä yritän jossain vaiheessa kun kaikki näyttää edes ihmisiltä niin saada kuvan :D

      Poista