perjantai 3. tammikuuta 2014

kiva perjantai



Mulla on ollut tänään ihan huippu kiva päivä ja tosi onnistunut tai ainakin melkein tosi onnistunut. Lähettiin heti aamusta Dentoniin ja hostsisaruksien piti mennä johonkin harrastukseen ja mun parturiin värjäämäät tukkaa, mutta pari mutkaa tuli matkaan ja siskot ei päässyt sinne enkä mä parturiin eli sali oli suljettu ja mun parturi ihan täynnä torstaihin asti! No mentiin kuitenkin Dentoniin Target  nimiseen tavarataloon. Target on vähän niinkuin halpahalli, uskoisin. Ostin vihdoinkin pitkän hakemisen jälkeen itselle pipon ja sormikkaat, kun uskokaa tai älkää pipo on aika kätevä, kun menee aamulla tallille tai sitten huonona hiuspäivänä tai jos ollaan vaan kotona eikä viitsi hiuksia pestä sen takia, että on vaan kotona niin onnistuu likaisten hiusten piilotus aika hyvin. Mä oon tunnetusti niin laiska ostamaan uusia alusvaatteita, kun onnistun aina kaikki hukkaamaan pesun yhteydessä, ainakin kaikki sukat niin sopivasti sattui hyviä joulun jälkeisiä tarjouksia, että sain alusvaate hyllyä vihdoin edes hiukan täytettyä! Ainiin ostin mä vihonkin kouluun, joka on mahdottoman ihanan värinen, jos jaksais piristää mua jatkamaan opiskelua Krumissakin!


Dentonista palattua lähin tallille ja oli tarkotus ratsastaa vaan Fancy ja mennä kotiin, mutta tallille oli tullut uusi hevonen ja koutsi halus mun kokeilevan sitä ihan ekana. Tosi lihasköyhä hevonen, mutta vissiin tehty jonkun verran silti, ainakin laukkahevonen se on joskus elämässään ollut, mutta liian lyhyt laukka tai jotain, jos oikein ymmärsi. Fancy oli tänään aika ok, huomasin, että oli väsynyt eilisestä, kun tein hikitreenin, kun se alotti sen kiukuttelun niin en halunnut päästää sitä vähällä, no kuitenkin nyt saan ratsastaa siis kahta hevosta niin usein, kun tahdon tai haluan.

Pakko myöntää, että olin pettynyt anonyymikommentoihin nyt jo. Tasan yhden hevospostauksen kirjoitin ja heti oli kritisoimassa, kuinka luulen olevani parempi muita, varsinkin sitten, kun palaan takaisin Suomeen. Ai, että pisti kiukuttamaan, saa nähdä minkälaisen kritisoinnin tähän postaukseen saan.. PS. äiti nää pyysi mua oikeen tulemaan tänne takaisin vaihdon jälkeen töihin XD


Oltiin tänään illalla Laceyn kanssa liikenteessä, kun sekin on saanut kortin jo ja käytiin ottamassa vihdoin uudet kynnet sekä käytiin syömässä aina niin herkullista sushia, olen rakastunut. Mutta ne taisi siellä kynsistudiossa tehdä jonkun mokan, kuten kuvasta huomaa niin lakka on lähtenyt tolla tavalla tyhmästä jo rikkoutumaan, eikä tuo ongelma ole vain yhdessä sormessa vaan monissa sormissa, jopa noissa koristeellisissa kynsissä, kyllä kyrsii tää asia. Pakko varmaan mennä huomenna takaisin valittamaan!


Huomen aamulla meille tulee kymmenen aikaa joku tarkasta jostain koirapaikasta katsomaan, että ollaanko me hoitaneet Lilyä (koira) hyvin, jotta saamme luvan ottaa uuden italiaanon. Ja sen jälkeen lähdemme Dallasiin aquariumiin (en keksinyt järkevää suomennosta...), mutta ehkä jopa harmittaa lähteä sinne, tai ei siis mun tietenkään ole sinne pakko lähteä, mutta meillä olisi tallilla jotkut juhlan tapaiset ja siellä olisi mun oman ikäisiäkin kavereita joihin voisin tutustua, mutta jotenkin tuntuisi tyhmältä jäädä kotiin tallilla olon takia, mutta sitten taas...

MITÄ MIELTÄ TE OLETTE? AQUARIUM VAI TALLIBILEET?

13 kommenttia:

  1. onks toi akvaario ? XD suomennettiin se lauran kans google kääntäjässä :D ja tallibileet, kyl ne siellä pärjää ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kääntäjän mukaan joo, mut ei oo mun mielest järkevä koska ei me minnekään akvaarioon sisälle mennä xd

      Poista
  2. Tallibileet ehdottomasti,nyt kun on tilaisuus tutustua porukkaan(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on vielä kaksi tuntia aikaa pähkäillä asiaa :D

      Poista
  3. Tuo sun huivi on niin upea<3

    http://sofiawilhelmiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Ei yhestä negatiivisesta kommentista kannata varmaa noin pahasti itteen ottaa. Sitä se bloggaaminen vaan on et aina tulee niitä huonojakin kommentteja....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pisti se ärsyttämään, kun _heti_ piti keksiä negatiivistä...

      Poista
  5. Akvaariotalo? Oisko parempi? -talo täynnä akvaarioita- :D heh..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paljon kaloja siellä oli ja apinoita ja kaiken maailman ottimönkiäisiä lasin takana!

      Poista
  6. sun olemus ärsytti mua jo täällä suomen talleillakin ja sama näköjään jatkuu siellä..

    VastaaPoista