tiistai 11. helmikuuta 2014

Ei vuodet kulu ne kuluttaa, ei huolet huku ne hukuttaa






Yksi lumipäivä lisää. Kymmeniä uusia turhia kuvia. Ahkeraa siivousta. Muistelua vanhan musiikin.

Noista oli mun päivä tehty. Lisäksi kyllä tuntien yritys kuvata videota teille. Mulla on edelleen ne vastaukset odottamassa kysymyksiin. Kamerassa kuva näyttää ihan ok:lle, mutta  tietokoneella ne avatessa joudun painamaan välittömästi delete- nappia. Ehkä yritän viikonloppuna uudelleen. Jos onnistun jostain repimään aikaa sille.

Onneksi kohta alkaa spring break. Me suuntamme joko Austinin lähelle mökkeilemään tai sitten vuorille. Jokatapauksessa uskon siitä tulevan mahtavaa. Rentouttavaa ainakin. Paitsi jos lapset päättävät olla yli energisia... Spring breakin jälkeen mulla värähtää mittariin  18-vuotta. Hetkonen, mihin ne kolme vuotta katosi. Juuri mä vasta sain mopoautoni. Juuri mä tännekin vasta lähin. Kohta olenkin kotona jo. Minne aika katoaa.

2 kommenttia:

  1. Meillä alkaa täällä ensi viikolla loma. Ei voi kutsua hiihtolomaksi, kun ei ole lumesta tietoakaan. Spring break kuullostaa kivalta, telkkarissa se on aina hirveää biletystä. Kaipa se on sitä jossakin yliopistoissa. Toivottavasti sulla on silloin kiva loma. Mulla ei suunnitelmia mun loman ajaksi....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Teillä on kuulemma lumet sulanut :/ meidän piti mennä Pandre nimiseen paikkaan joka on oikea bilemesta, mutta tuli suunnitelmiin muutos ja menenkin hostvanhempien mukana :)

      Poista