lauantai 22. helmikuuta 2014

Totally new me

Parturi hoidettu alta. nyt löytyy vähän erillaisempaa lookkia. Itse pidän tästä värivaihtoehdosta ihan hirveästi. Ja mikä parasta nyt mun ei tarvii värjäyttää tukkaa aina kolmen viikon välein kun aurinko sitä vaalentaa niin tehokkaasti itse. Otin vielä värjäyksen lisäksi korjaavan hiushoidon. Tuntuu muuten aivan silkkisille hiukset. Kampaajan mukana kyseinen aine pitäisi mun hiukseni hyvässä kunnossa vähintään 8 viikkoa. Tietysti vielä plussana kuolleet latvat pois. Tuntuu tukka ihan hirveen lyhyelle vaikka ei otettu varmaan edes senttiä pois.. :D Mun suunnitelmien mukana nyt käyn vielä kerran joskus toukokuussa tuolla ottamassa ton korjaavan hoidon ja sitten olen valmis palaamaan Suomen kamaralle mun hiusteni kanssa. PS. kuka uskoi, että mulla on jäljellä enää 12 viikkoa?





Kuinka moni teistä vihaa ostaa normaaleja tuotteita, joita sä ihan oikeasti jopa tarvitset. Mä nostan kättä. Mä jouduin hankkimaan uuden lompakon viime viikolla, kun vanha meni rikki. Ärsyttävintä tässä on, että sain sen lompakon mun hyvältä ystävältä ja sillä oli tunnearvoa.. Tänään tajusin kuinka kalliita kaikki naaman/hiustenhoitotuotteet on. Ostin pelkästään ylläolevassa kuvassa olevat tuotteet ja hinta lipoi sitä viittäkymmentä dollaria. Mä en haluu koskaan muuttaa äidin ja isän luota pois. Eihän mulla o varaa sitten meikkejä ostaa! Ihan kauheeta.

2 kommenttia: