lauantai 1. helmikuuta 2014

Kuulumisia

Oon kyllä ihan hengissä, mutta on ollut ihan hirveä kiire, kun Fancy saatiin myytyä ja mua tarvittiin sen esittämiseen ja sitten oon ollut mun kavereiden kanssa tällä viikolla tosi paljon ja sitten ottanut vihdoin uudet kynnet ja syönyt ekan kerran maailman parhaimmassa ravintolassa ♥ 



Koko viikkona kamera ei ole kulkenut mun mukana  ja oikeastaan kännykälläkään en ole ottanut kuvia. Kiire ja kylmyys on saanut mut pitämään kamerat levossa, mutta viime sunnuntailta löytyis kuvia, kun oltiin Stock Showssa, mutta en sieltä paljoa asioita muista.




Toi Stock Show on siis tosi suosittu Dallasin suunnilla ja se edelleen pyörii ja siellä menee rodeoita ja näyttelyitä vaikka tämä show laitettin pystyyn jo kaksi viikkoa sitten. Ja tämän saman shown yhteydessä oli karnevaalitkin, jossa oli pari laitettakin ja itse uskalsin jopa kummitustaloon mun hostveljen kanssa.

Kuinka moni teistä on maistanut kinuskiomenaa? Ihan super hyvää ja mulla on jopa muisto näistä kinuskiomenoista. Vuodesta  mulla ei ole mitään hajua ja maastakaan en ole yhtään varma, mutta muistaakseni oltiin Saksassa ja mun veli söi kinuskiomenaa ja isä otti siitä vdeota ja sen jälkeen mentiin johonkin rakennukseen, mutta en tiiä, että miksi mun päässä on, että oltaisiin oltu terveyskeskuksessa (??) ja unohdettiin kamera sinne, mutta joku oli palauttanut sen löytötavaratoimistoon ja saatiin se takaisin, kun ne tunnisti mun veljen siitä videolta, niin ne oli varmoja, että kamera on meidän.. :D Ihan hassua, että mulle on tollainen jäänyt niin hyvin päähän!

Ensi viikko pitäisi sataa koko viikko lunta tai vettä, mutta koska Texas se voi muuttua aivan toiseksi päivän kuluessa, mutta yritän ensi viikolla kantaa kameraa paremmin mukana :)

6 kommenttia:

  1. Lueksä ikinä noita sun tekstejä ennenku julkaset ne? Kirjotat niin sekavasti et saa moneen kertaa lukee ennenku ymmärtää.. Samas lausees hypit asiast toisee vähä välii :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En lue :D mut nyt ku luin ni en mä kyl mielestäni hyppinyt :)

      Poista
  2. Olis kyllä kivampi lukea jos lauseet ei olis viiden rivin pituisia ja olis edes yks lause välillä oikein..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En löydä, kuin yhden virheen, joten viittitkö kertoa mulle ne virheet?

      Poista
    2. Kato sun lauseitten pituuksia.. Esimerkiks tossa uusimassa postauksessa lause mikä alkaa "noh, tänään yritin kuvata videolla..." Se on niin pitkä ettei siin pysy mukan mist nyt puhuttii. En millään pahalla sano mutta yritän antaa neuvoa.

      Poista
    3. Mä oon koko ikäni tehnyt pitkiä lauseita ja oon siitä noottia koulussakin saanut, mutta en koskaan tiiä millon se kuuluis pätkästä :D

      Poista