torstai 6. helmikuuta 2014

Tyhjä otsikko



Me ollaan edelleen kylmyyden valloittamana, mutta se ei ole mun intoa urheiluun laskenut ollenkaan. Olen vain pukenut itseni eskimon näköiseksi sekä lähtenyt pihalle karaamaan. Ja löysin vielä aivan mahtavan sovelluksen puhelimeeni, jolla saan seurattua mun kalorien kulutusta ja kuinka paljon kaloreita tungen vartalooni ja toivon sen todellakin auttavan ja toimivan niinkuin se väittää ja olisin pari kiloa pienempi ennen kevätlomaa, ainakin tuntuu paljon kevyemmältä jo. Tottakai voi johtua ihan siitäkin, että tunnen itseni paljon energisemmaksi aina lenkin jälkeen, tai sitten kunnon salirääkin jälkeen. Pakko vielä iloita siitäkin, että nostin vihdoin mun ennätykseni salilla, kun tähän saakka aina en ole uskaltanut lähteä mukavuusalueen ulkopuolelle, koska olen pelännyt polveni pettävän, mutta tänään sen todistin, ettei se vielä tosta painosta kaadu, pikku hiljaa!


Jos ei nyt liian positiiviseksi tämä postaus mene, niin mua alkoi tänään ihan hirveästi ärsyttämään mun nämä kaksi etuhammasta, jotka ala-asteella halkesivat ja aina hammaslääkärit ovat sanoneet, että korjataan ne sitten ensi kerralla, mutta mitään ei ole tapahtunut. Noh, tänään yritin kuvata videolla tosi pitkästä aikaa mun ostoksia, mutta en halunnut sitä versiota julkaista sillä mun hampaani näkyivät ja näytin aivan oravalta, ja tämä saa mut aivan raivon valtaan, kun mä olen sellainen ihminen, joka rakastaa hymyilemistä ja nauramista, mutta näiden mun kamalien etuhampaiden kanssa joudun pidättelemään hymyäni, jonka takia en ole nettiin yhtäkään hymykuvaa eläessäni laittanut, tai ainakaan mä en muista, joten tää hammasasia on toinen asia, jonka tulen satavarmasti korjaamaan aivan heti Suomeen saavuttuani, tai ainakin heti autokortin saatuani!

Nyt painun pehkuihin vatsalihastreenin jälkene ja yritän uudelleen huomenna kuvata videota, jos onnistuisin saamaan siitä julkaisukelpoisin ja ainiin pidensi tämän postauksen aikaa, sillä tahtoisin hieman enemmän blogeja kyseiseen postaukseen, sekä tietysti kysymyksiäkin, jotta saadaan kunnon postaus aikaan!





4 kommenttia:

  1. Sulla tuntuu siellä menevän ihan hienosti. Hyvä, että olet päässyt yli siitä lumisateesta ja/tai kylmästä kelistä. Ei kannata jäädä suremaan keliasioita, niille kun ei voi mitään. Onko salit siellä samanlaisia kuin täälläkin? En mä kyllä ole huomannut sun hampaissa mitään ihmeellistä?? Joten ei ne kyllä aivan hirveät voi olla

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan ne. Ainut, että siellä on vaan vanhoja :D

      Poista
  2. Mulla on toinen etuhammas lyhyempi kun toinen, koska olen saanut siihen osumaa (lue: kävelin tolppaa päin). Itseäni ärsyttää ihan tajuttomasti kun eivät ole saman pituiset, mutta ihmiset eivät sitä huomaa. Enkä usko, että sinun hampaitasi muut niin selvästi huomaa. Ainahan se on sillee, että itse aina huomaa kaikki.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle on paljon valitettu mun hampaista kuinka näytän oravalle. Mä juoksin myös ala-asteella lipputolppaa päin, jonka takia mulla on torahampaat…

      Poista