sunnuntai 2. helmikuuta 2014

WEEKEND



Sunnuntaita eletään taas ja meillä tuleekin lunta taas, joten mitä luultavemmin meillä ei edes ole koulua huomenna. No takaisin viikonlopun kuluun. Launtain oli vika ratsastus nyt hetkeen, joten me yritettiin ratsastaa niin monta hevosta, kuin vain kerittiin ja jaksettiin. (Lunta tulee joten on ainakin kahden viikon tauko, ellei lasketa ehkä kerta viikkoon maneesilla ratsastusta.) Mä sain mun omani valmiiksi siinä viiden pintaan ja mähän menin talille jo kahdeltatoista, mutta en pystynyt jäämään pidempään sillä mentiin mun ystäväni, Makennan kanssa kaupunkiin, kun sen oli tarkoitus ottaa napakoru ja mun kolmas korvareikä oikeaan korvaan, mutta mä jänistin tilanteesta, joten vain olin vain Makennan tukena siellä ja ottamassa parit kuvat sille muistoksi ja mä ehkä otan kolmannen korvareiän sitten jossain vaiheessa, jos uskallan.


Tänään sitten kotiin tullessa mulle oli tullut paketti Amazonilta, josta tilasin pari meikkituotetta, joista olen kuullut ihan hirveästi kehuja ja toivon niiden nyt auttavan mun meikkaamisen suhteen.


Mustassa purkissa löytyy meikinkiinnistys ainetta, kun mulla meikki lähtee aina niin nopeasti leuasta sekä nenä alueelta, niin toivon, että saan meikin nyt pysymään koko koulupäivän ajan ilman, että joudun sitä korjailemaan. Ja sitten tuossa sinisessä tuubissa löytyy luomivärin pidikettä, tai millä nimellä sitä nyt kutsuisikaan, mutta sitä laitetaan siis luomelle ennen luomivärin laittoa, joten nyt on luomille tuplapitäjät, niin pitäisi pysyä! ONKO JOLLAIN MUULLA NÄISTÄ KOKEMUSTA?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti