sunnuntai 9. helmikuuta 2014

ihan huippu viikonloppu [videopostaus]

EDIT: VIDEO ON LISÄTTY NYT



Viikonlopun saldona paljon nauramista, univelkaa sekä kipeät vatsalihakset. Mua instagramissa seuranneet tietävätkin tai ainakin arvaavat, että vietin kokonaisen viikonlopun ystäväni, Makennan kanssa. Suuntasin Makennan luokse heti koulusta tultuani. Lähdimme perjantai iltana noin tunnin päähän katsomaan Makennan poikaystävän viimeistä koripallopeliä, jonka he valitettavasti hävisivät. Pelin jälkeen mä pääsin ensimmäistä kertaa syömään TacoCasa nimiseen pikaruokalaan. Suunniltelmasta poiketen en viettänytkään yötä kotona vaan jatkoin matkaa takaisin Makennan luokse. Lauantaina, kun vihdoin saimme itsemme ylös kahdentoista jälkeen suuntasimme Fort Worthiin. Mentiin uudelleen kyseiseen Stock Show & Rodeoon. Olin kyseisessä paikassa jo kaksi viikkoa sitten, mutta Makenna perheineen ei ollut sielä vielä käynyt ja meidän kaveritkin pyysi meitä sinne viettämään aikaa, joten päätin mukaan lähteä.


Pitkän päivän jälkeen majotuimme meille viettämään yötä. Saatinkiin yön pikkutunneilla ajatukseksi kuvata video teitä varten. Kellon tikittäessä lähempänä kolmea aamulla alkoi meidän jutut olemaan erittäin väsyineitä ja mun puhekin kuulostaa videolta kuulosteltuna erittäin epäselvältä. Huomaan silti, että kielitaitoni on kehittynyt. Vaikka en olekaan yhtään tyytyväinen kielitaitooni. Mielestäni se vain kuulostaa erittäin hirveällä. Sanat eivät tule ulos mun suustani niinkuin niiden kuuluisi. Koittakaapas sanoa ääneen ridiculous. Vaikka sitä mulle tavutettiin niin monta kertaa, niin en sitä silti nopeasti sanottuna osannut sanoa. Tavuttaminen ei tuottanut mulle mitään ongelmia. Tästä otettiinkin mulle uusi haaste.




Sunnuntaina otettiin kauppakeskus. Tarkoituksena löytää mulle aluesvaatteita sekä katsella prom-mekkoja ja ehkäpä jopa ostaa. Mission failed. Alusvaatteita eikä mekkoa löytynyt. Vaikka etsittiin tunteja. Turhautuneena palattiin kotiin. Surkuteltuamme parin tunnin verran Makennan äiti tuli hänet hakemaan kotiin.. Itse lähdin melkein samantien lenkille juoksemaan turhautumista pois. Kuitenkin kotiin päästyäni huuleni nousivat ylöspäin, kun sain kuulla tuloksia kisoista. High school tiimi otti IEA- kisoista (jos haluat tietää enemmän ja ymmärrät englantia. Klikkaa tästä. Lyhennettynä kisaajat eivät ratsasta omilla hevosilla vaan toisten) voiton kotiin sekä middle school toisen sijan! Aivan mahtavaa.


Yritin kiinnittää huomiota lauseisiin ja oikein kirjoitukseen. Miltä näyttää? Aina voi tietysti kertoa, että miten se olisi parempi kirjoittaa.

8 kommenttia:

  1. Kiva postaus! Nyt oli muutenkin mukava lukea, kun olit vähän lyhentänyt lauseitasi. Jatkoa odotellen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainakin yritin vaikka mun mielestä lauseet kuulostaa nyt hassulta :D

      Poista
  2. Tosi hyvin puhut englantia. Onks sulla koskaan tullut tilannetta ettet saa selitettyä asiaa ja turhaudut siihe ja asia jää siihen ?

    VastaaPoista
  3. En tajunnutkaan et noi sun hampaat on noin hirveet :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon aina asian tiennyt ja siksi haluunkin ne korjata :D

      Poista
  4. Juu ei kyllä kaikki polta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 90% mun kavereista tupakoi vahintäänkin kun on humalassa :)

      Poista