keskiviikko 26. helmikuuta 2014

The second last week


 Toisiks viimeistä viikkoa viedään ennen kevätlomaa. Ilmat on ollut tällä viikolla ihan hirveän kylmä. Mulla on ratsastus jäänyt tällä viikolla pois, kun on ollut liian kylmä. Eilen tosin kävin tallilla kävelyttämässä Chipin. En halunnut sitä jättää seisomaan rankan treenin jälkeen. Tennistä ollaan tosin pelattu. Yleensä se jää välistä myöskin kylmän ilman takia.

Arvaatkaas mikä lähestyy? Mun synttärit. Tänä vuonna täytän 18vuotta. Tosin täällä en sitä niinkään odota, kun en saa mitään uutta asiaa edes tehdä. 18vuotiaaksi voisinkin sitten jäädä. Mulla on kauhea ikäkriisi sekä stressi, että saanko kesäksi työtä. Toki 18vuotiaana mun on helpompi saada työtä, kuin alaikäisenä. Ihannetilannehan olisi, että mulla olisi töitä myöskin koulujen alettua. Arvaatka mikä toinen asia lähestyy? Mun kotiinpaluu. Mulla on ensi viikolla tasan 3kuukautta täällä oloa jäljellä. Ajattelin, että teen jonkun erikoisenpostauksen sen kunniaksi. Esimerkkinä se postaus, jossa mulla oli jäljellä puolet reissusta.  Onko ehdotuksia?

                                                                          


It is the second last week before spring break. The weather has been really cold. I even haven't been horseback riding in the whole week. Except yesterday I was walking with Chip, because I didn't want to leave him without exercise after a hard flat work. Instead we've been playing tennis at school. It's have been so awful, because of the weather!

Do you know what's coming? My birthday. This year I'm turning eighteen. But I'm not so excited about it. I still can't do a lot of stuff. But when I go home back it will be easier to try to find a job. And I really hope that I still would have a job when the school starts. Do you know what else is coming? My homecoming. I've like three month left here and then I'm in Finland again. I am planning to have a special post on that. Does somebody have a good idea for what to post on that day? I'd like to hear it :)


Nyt toivoisinkin niiltä, jotka englanninkielen hyvin haltsaa niin kertoisi mulle virheitä englanninkielisestä tekstistä. Tämä auttaisi mua oppimaan englantia paremmin tai oikeataan kirjoittamaan sitä. 

6 kommenttia:

  1. En oo mitenkää erityisen loistava englannissa, mutta nämä pistivät silmään :)

    weather have been > has been
    because I didn't to > varmaan puuttuu välistä want ?
    It's have been > It's been (it has been)
    three month > three months

    Kiva postaus kuitenkin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mun äiti oli jo nopee ja laitto korjaukset mulloe s-postiin, mut kiitti kuitenkin :)

      Poista
  2. Hei mua kiinnostaa kuinka kylmä tuolla on silloin kun ei voi ratsastaa? Kun täällä suomessa se on se -20 ni miettii että kannattaakohan sitä mennä mitään tekemään, onko siellä sama vai onko siellä jo kun mennään 0 paikkeille :D

    VastaaPoista
  3. Tässä pari korjausta: *haven't even, ei even haven't. *during the whole week, ei in the whole week. Kiva postaus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos korjauksista :) Äitini korjasikin jo virheitä.

      Poista